Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient opłacił przesyłkę, ale nie odebrał jej z paczkomatu, paczka wraca do nas, proszę o informację czy środki trafiły na nasze konto? , czy klient ma sobie załatwiać reklamację z Przewoźnikiem? dyskusja z klientem 3 cze 2025, 20:38
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Prowend po pierwsze jeśli klient opłacił, to sami zlecacie wypłatę na swoje konto, po drugie skoro nie odebrał przesyłki, to na co chce składać reklamację🤔
Człowieku juz? Na uja się odzywasz jak nie masz pojęcia o co chodzi. Wypłacam środki z konta allegro jak je już tam mam !? Ktoś je tam musi przelać! , na razie ich nie otrzymałem, od przewoźnika , który powiedział że zwróci je klientowi, ale nie zwraca. do tego chce się upewnić gdzie jest ta kasa, czy dotrze do nas czy pocketa będzie mu faktycznie zwracać ta kasę, klient zgłasza reklamację bo kase mu zżarło a paczki nie wyjął, paczka wraca do nas ... chyba logiczne ?
To forum publiczne. Jak nie chcesz żeby ktoś się odzywał to napisz normalny ticket do Allegro .