Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient pyta, oczywiście w dyskusji bo jakże by inaczej, dlaczego paczka A002U3FMR0 nie została dostarczona do ONE BOX-a.
Nawet weekendu nie można mieć spokojnego.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mix-mce wyjaśniamy to z przewoźnikiem. Skontaktowaliśmy się też w tej sprawie z kupującym.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
witam a można jakieś info o A002TYTGO7
Miała być na piątek, brak odpowiedzi od magazynu, od kuriera. Jestem zablokowany bo nie wiem czy czekać na to czy zamówić jeszcze raz? Stracę wtedy na koszcie przesyłki … dzwoniłem na infolinię, pisałem i 0 nowych informacji.
@janicki90 przykro mi, ale my również nie mamy nowych informacji.
@_HolaOla_ @la_nika o co chodzi ze statusem "Przesyłka jest w trakcie przenoszenia do innej skrytki"??
Kupujący pewnie nie odbierze paczki jak nie dostanie dzisiaj tak że tego....
@mix-mce to był chwilowy status, bo w tej chwili paczka jest już gotowa do odbioru.
@_HolaOla_ a czy kupujący o tym wie? Bo w zamówieniu dalej jest paczka "w drodze" i przypuszczam że to samo się wyświetla kupującemu