Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Powiedzcie mi jak to jest z tym OneBoxem w przypadku zagubionej paczki:
Klient ma czekać najpierw 30dni od momentu nadania, abym mógł złożyć reklamację (w końcu jako sprzedawca to ja odpowiadam za nią do momentu odbioru przez klienta), a następnie 30dni na Waszą odpowiedź. Czyli 2 miesiące zanim się czegoś dowie. A ja w tym czasie straciłem czas, nerwy, towar, klienta, kasę (którą muszę mu oddać), natomiast "zyskałem" negatywa.
Nigdzie indziej nie spotkałem się z czymś takim. Ja rozumiem, że macie monopol i możecie sobie pozwalać na wiele, ale moim zdaniem to jest jawne plucie i na sprzedawców, i na kupujących.
Jeśli tak ma wyglądać to Wasze cudowne OneBox to ja dziękuję za taką usługę, a każdemu kto mnie o to zapyta, to będę stanowczo odradzał. Może i nie będę miał SuperSprzedawcy, ale będę miał święty spokój i nie będę się tłumaczył klientom za Waszą nieudolność i żałosne podejście do ludzi, z których macie pieniądze.
ŻENADA.
@Pasieka_gps Twój problem z przewoźnikiem którego udostępniasz, kupującego nie obchodzi, jak paczka nie dotarła w kilka dni i po rozmowie z przewoźnikiem nie wiadomo co się stało, wysyłasz ponownie towar a Ty ogarniasz reklamację, klient nie musi czekać 30 dni i kolejnych 30 dni bo to Ty do czasu odebrania paczki odpowiadasz za dostawę 😄
A ta procedura dotyczy wszystkich przewoźników, a ja ogólnie jestem zadowolony z Tej usługi bo nie korzystam i nie udostępniam i nie planuje pakować kupujących na minę 😄
Zgadzam się w 100% nie udostępniam i nie polecam ''łanów''
A problem nie maleje, wręcz narasta z tą metodą dostawy.
Super, można się pośmiać ale za chwile bez „łanów” nie będzie smarta wiec będzie mozna zamykać biznes
Również nie weszłam i nie zamierzam wejść w te cudeńka allegrowych dostaw
@Pasieka_gps Prosimy o wskazanie numeru przesyłki, której dotyczy opisywany problem.
ustawa konsumencka daje możliwość wyłączenia wad umowy - jeżeli konsument o nich wiedział przed ich zawarciem
@Pasieka_gps w zakładce dostawa masz możliwość umieszczenia
dodatkowej informacji ograniczonej co prawda do 650 znaków
możesz napisać np: że ta w/w metoda dostawy generuje u was dużo reklamacji, nie działa zgodnie deklaracjami allegro i nie polecacie tego rodzaju wysyłki
zrobisz to oczywiście dla dobra konsumenta, by mógł przed zakupem wybrać dla siebie jak najlepszego przewoźnika
@RED gdzie konkretnie można to wpisać? W ustawieniach dostawy nie ma żadnego pola na takie informacje
przy wystawianiu oferty jest pole
(w sekcji Dostawa i płatność, poniżej wyboru rodzaju wysyłek)
Dodatkowe informacje o dostawie
tam to się wpisuje, można też z api
Jest, każda ofertę musisz edytować osobno lub z pomocą programu, jeśli dobrze pamiętam to pod cennikami dostawy, albo gdzieś koło nich
Sprawdzę, zasadnicze pytanie brzmi czy kupujący widzi te informacje przy wyborze metody dostawy?
Tego nie wiem, ale na pewno widzi jak kliknie zakładkę z formą dostawy. Tu masz print screen odnośnie pobrania na dole
Uważam ze One Box będzie najmniejszym problemem skoro już nawet Allegro przesunęło termin wprowadzenia jako wymóg SMART lub to taka "gra" polityczna aby odwrócić uwagę od czegoś innego żeby temat ucichł, gdzie mam na myśli wprowadzenie u wszystkich automatycznego popierania opłat Allegro
One Box jeszcze ominiesz... stracisz SMART i żyjesz dalej
Automatyczne opłaty... pobiorą opłatę a później pewnie żeby coś zareklamować itp to trzeba będzie składać 20x więcej papierów niż jak do ZUS o chorobowe 🙄
Przesunęli termin, bo było za mało sprzedawców, którzy to wdrożyli. Ja tego do tej pory nie zrobiłem.
Jak będzie więcej takich sprzedawców - to dalej będą przedłużać lub z tego zrezygnują. Opinie o Allegro ONE - są bardzo negatywne.