anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podejście allegro do klientów i sprzedających w przypadku OneBox

Pasieka_gps
#8 Zapaleniec#

Powiedzcie mi jak to jest z tym OneBoxem w przypadku zagubionej paczki:

Klient ma czekać najpierw 30dni od momentu nadania, abym mógł złożyć reklamację (w końcu jako sprzedawca to ja odpowiadam za nią do momentu odbioru przez klienta), a następnie 30dni na Waszą odpowiedź. Czyli 2 miesiące zanim się czegoś dowie. A ja w tym czasie straciłem czas, nerwy, towar, klienta, kasę (którą muszę mu oddać), natomiast "zyskałem" negatywa.


Nigdzie indziej nie spotkałem się z czymś takim. Ja rozumiem, że macie monopol i możecie sobie pozwalać na wiele, ale moim zdaniem to jest jawne plucie i na sprzedawców, i na kupujących.

Jeśli tak ma wyglądać to Wasze cudowne OneBox to ja  dziękuję za taką usługę, a każdemu kto mnie o to zapyta, to będę stanowczo odradzał. Może i nie będę miał SuperSprzedawcy, ale będę miał święty spokój i nie będę się tłumaczył klientom za Waszą nieudolność i żałosne podejście do ludzi, z których macie pieniądze.

ŻENADA.

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

kostas11
#21 Demiurg#

@Pasieka_gps Twój problem z przewoźnikiem którego udostępniasz, kupującego nie obchodzi, jak paczka nie dotarła w kilka dni i po rozmowie z przewoźnikiem nie wiadomo co się stało, wysyłasz ponownie towar a Ty ogarniasz reklamację, klient nie musi czekać 30 dni i kolejnych 30 dni bo to Ty do czasu odebrania paczki odpowiadasz za dostawę 😄

A ta procedura dotyczy wszystkich przewoźników, a ja ogólnie jestem zadowolony z Tej usługi bo nie korzystam i nie udostępniam i nie planuje pakować kupujących na minę 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

maxzuczek
#10 Popularyzator#

Zgadzam się w 100% nie udostępniam i nie polecam ''łanów'' 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A problem nie maleje, wręcz narasta z tą metodą dostawy.

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

Super, można się pośmiać ale za chwile bez „łanów” nie będzie smarta wiec będzie mozna zamykać biznes 

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Również nie weszłam i nie zamierzam wejść w te cudeńka allegrowych dostaw

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@Pasieka_gps Prosimy o wskazanie numeru przesyłki, której dotyczy opisywany problem.  

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

ustawa konsumencka daje możliwość wyłączenia wad umowy - jeżeli konsument o nich wiedział przed ich zawarciem

@Pasieka_gps w zakładce dostawa masz możliwość umieszczenia

dodatkowej informacji ograniczonej co prawda do 650 znaków

możesz napisać np: że ta w/w metoda dostawy generuje u was dużo reklamacji, nie działa zgodnie deklaracjami allegro i nie polecacie tego rodzaju wysyłki

 

zrobisz to oczywiście dla dobra konsumenta, by mógł przed zakupem wybrać dla siebie jak najlepszego przewoźnika

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@RED gdzie konkretnie można to wpisać? W ustawieniach dostawy nie ma żadnego pola na takie informacje 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

przy wystawianiu oferty jest pole

(w sekcji Dostawa i płatność, poniżej wyboru rodzaju wysyłek)

 

Dodatkowe informacje o dostawie

tam to się wpisuje, można też z api

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Jest, każda ofertę musisz edytować osobno lub z pomocą programu, jeśli dobrze pamiętam to pod cennikami dostawy, albo gdzieś koło nich 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

Sprawdzę, zasadnicze pytanie brzmi czy kupujący widzi te informacje przy wyborze metody dostawy? 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Tego nie wiem, ale na pewno widzi jak kliknie zakładkę z formą dostawy. Tu masz print screen odnośnie pobrania na dole

Screenshot_20230825-221029.png

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Uważam ze One Box będzie najmniejszym problemem skoro już nawet Allegro przesunęło termin wprowadzenia jako wymóg SMART lub to taka "gra" polityczna aby odwrócić uwagę od czegoś innego żeby temat ucichł, gdzie mam na myśli wprowadzenie u wszystkich automatycznego popierania opłat Allegro

 

One Box jeszcze ominiesz... stracisz SMART i żyjesz dalej 

 

Automatyczne opłaty... pobiorą opłatę a później pewnie żeby coś zareklamować itp to trzeba będzie składać 20x więcej papierów niż jak do ZUS o chorobowe 🙄

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Przesunęli termin, bo było za mało sprzedawców, którzy to wdrożyli. Ja tego do tej pory nie zrobiłem. 

Jak będzie więcej takich sprzedawców - to dalej będą przedłużać lub  z tego zrezygnują. Opinie o Allegro ONE - są bardzo negatywne. 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów