Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Chciałbym zwrócić uwagę, że zmuszenie sprzedawców do korzystania obowiązkowo ,,by móc mieć dostawę oznaczoną SMART" do udostępnienia metody dostawy Allegro One Box w moim przypadku jest po prostu utrapieniem, tworzenia niepotrzebnych sytuacji stresowych i problemy dla mnie jak i kupujących. Sam z siebie nigdy bym nie dodał dostawy UPS w moim sklepie , ponieważ 95 % problemów jakie miałem przez kilka lat z przesyłkami to właśnie z tym przewoźnikiem, mało profesjonalny przewoźnik, są z nim tylko powtarzające się problemy, nawet jeśli przez 2 miesiące będzie wszystko ok, po tym czasie lawinowo zaczynają się problemy z brakiem podjazdów mimo zlecenia jak i zaginionych lub opóźnionych przesyłek, co za tym idzie, pretensje kupujących, gdzie to sprzedawca musi się wiecznie tłumaczyć za nie swoje winy, oczywiście jeszcze od razu spada ,,wysyłka w terminie'' i punkty w jakości sprzedaży (Brawo wy!!!). Mógłbym wyłączyć tę metodę, ale z automatu nie będzie w moim sklepie dostawy Smart dla klientów, a nie o to tu chodzi... Staram się zawsze jak najszybciej przygotowywać i nadawać przesyłki ale z takim przewoźnikiem to po prostu mimo starań jest niemożliwe (może w innych regionach Polski działa wszystko ok). Dlatego chciałbym mieć wybór i wyłączyć metodę dostawy Allegro One Box, ale zachować dostawę Smart dla klientów, by spokojnie zająć się moją pracą bezstresowo i marnowania czasu, oszczędzić go również moim klientom. Na zadowolonych klientach z zakupu zależy każdemu, tak samo mi jak i wam, niestety z takiej współpracy z kurierem nie można być zadowolona żadna ze stron... Kurier w poniedziałek ponownie nie był po odbiór paczek w mojej firmie, w poprzednim tygodniu również go raz nie było mimo zrobionych zleceń, wcześniej nie było go 2 krotnie w ciągu tygodnia, kontaktowałem się z wami w tej sprawie. Niestety ten problem powtarza się zbyt często i jest po prostu nieakceptowalny. Proszę o wyjaśnienie sytuacji z paczką: A000BQUTL2 i zwrot jej do mnie, klient otrzymał już pełen zwrot pieniędzy ode mnie bo nie może wiecznie czekać na dostawę. Również dziś klient poinformował mnie że otrzymał informację o problemie z przesyłką: A000F4REL4, otrzymał taką informację. pozdrawiam
no...
W wielu rejonach Polski jest dokładnie taki sam problem, zamawiasz kuriera - możliwy podjazd za dwa dni 🙂 Idziesz zaniesc do boxa - nikt nie przyjezdza po paczki i tak w kółko, ale nagonka na szybciej szybciej aktualna, a pozniej "popraw wysylke bo twoi klienci za dlugo czekaja na dostawe" 🙂
Tak czy inaczej wybierajac takiego operatora Allegro samo sobie strzela w kolano, predzej czy pozniej ci aktywni uzytkownicy zorintuja sie ze na te paczki czeka sie relatywnie dluzej i oleja ta forme dostawy tak samo jak zmarginesowali poczte polska.
A ja dzisiaj niespodziewanie spotkałem się przy zielonym automacie z kurierem odbierającym przesyłki i pytam czy weźmie je jeszcze dzisiaj jeśli wrzucę do maszyny. On spogladnał na etykiety i poinformował, że jedne weźmie inne nie. Na pytanie dlaczego odpowiedział, że nie jego...No to proszę go żeby wziął i na magazynie zrobią pierwszy skan ( tak to robią kurierzy InPost) .Nie, też nie da rady...Dla mnie to paranoja- jeżdżą tacy niepolskiego pochodzenia, wczoraj nie podjechali po zlecony podjazd, pisałem na infolinię reklamacje, dzisiaj przesyłki jedne wezmą inne nie. Co to do jasnej cholery jest? Już mnie nerwy biorą na te automaty i kurierów. A Allegro wpycha je na siłe. Mieliście już takie numery?
Mam ten sam problem, mieszkam w małej miejscowości i by mieć smart mam to ustrojstwo ups narzucone przez allegro i gdy klient to wybiera ja paczkę mam przygotowaną 2 godziny id zakupu i mogłaby już ruszyć w drogę, a kurier ups potrafi przyjechać za półtora dnia dopiero przez co do klienta trafia na 3 lub 4 dzień od zakupu i kupujący ma pretencje do mnie, że nie doszło na czas i mam częste zwroty.
Zmuszanie sprzedawców by używali nie działających lub źle działających przewoźników
@A-G-SYSTEM @jolantka79 Takie działania można uznać za czyny nieuczciwej konkurencji,
samo allegro (oficjalny sklep) nie ma takich problemów.
Polecam dopisać w polu
jaki przewoźnik jest dla was najlepszy - a jakich nie polecacie
Mając smart jako sprzedawca w opcjach wysyłki jest jakieś allegro one box za 9,99zł i klienci go wybierają z uwagi że jest tańsze od inpostu (11,49) , ale pojawia sie problem bo u mnie w okolicy nie ma punktu nadania tego i muszę zamawiać podjazd kuriera UPS, a ten zjawia sie zazwyczaj prawie dwa dni od wydrukowania przezemnie etykiety, skutek taki, że klienci do mnie mają pretensje czemu paczka nie wysłana, że nie przyjdzie na czas i gdy do nich trafia 4/5 dni od zakupu robią mi zwrot. Z tego co widzę wielu sprzedawców ma z tym problem, chciałam zlikwidować te opcje wysyłki na swoich aukcjach, ale wtedy trace status smart bo to odgórnie narzucona forma przesyłki przez allegro. Może allegro by zrobiło z tym porządek @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@jolantka79 podaj proszę przykładowy numer przesyłki, dla której taki problem wystąpił.
Poproszę o interwencję u kuriera z Twojego regionu. Zamówienia opóźnione z winy kuriera możemy wykluczyć z jakości Twojej sprzedaży.
Oprócz samodzielnego nadawania przesyłek, nie mogę zaproponować innego rozwiązania, nie ma możliwości wyboru kuriera w ramach Allegro Delivery.
Paczkę wysyłałam z konta firmowego 22 stycznia około 13 godziny, a kurier odebrał 23 stycznia około 16:30, dzisiaj jest 26 stycznia a ona dalej w drodze. A001KE3G46
@jolantka79 podjazd dla tej przesyłki był zamówiony na 23 stycznia, więc Kurier odebrał tę przesyłkę zgodnie ze zleceniem, jakie otrzymał.
Poprosiłam o sprawdzenie, dlaczego przesyłka nie została dostarczona do kupującego w piątek.
Tu chodzi o to i problem jest w tym, że gdy kupujący zakupi i wybierze tą wysyłkę to ja drukując etykietę mam zawsze do wyboru, że najbliższy możliwy podjazd kuriera nastąpi za dzień najczęściej za dwa dni a nawet ostatnio pokazywało że dopiero na 3 dzień a do tego kurierzy nie przestrzegają terminów i jest opóźnienie w dostawie i klienci zniecierpliwieni wysyłają mi pytania czemu paczka nie wysłana. Kupujący wybierając ten rodzaj przesyłki mają napisane przez allegro odgórnie że dostawa do danej daty( przykład mojej przesyłki klient kupił rano 22 -go i było napisane że allegro przewiduje że 24-go paczka bedzie u klienta tymczasem paczka czekała u mnie a kurier przyjechał po nią za półtora dnia dopiero) chodzi o długie terminy odbiorów przez ups, gdy generuję np dpd czy dhl to robiąc etykietę mam wybór odbiór kuriera za 2 godziny lub 5 godzin tego samego dnia co generuję etykietę i jest super, a ups ma w tej rubryce zawsze około za dwa dni, nie wiem czy u mnie na wsi ten ups tylko raz w tygodniu przejeżdża czy co. Niech allegro nie wpisuje błędnie ze dostawa do tego a tego dnia, może to działa dobrze w dużych miastach gdzie kurierzy ups często jeżdżą, ale jest mnóstwo miejscowości gdzie jeżdżą rzadko.
gdybym dziś 26 stycznia cos sprzedała to gdy klient wybierze inpost to wkładam do paczkomatu i jutro rano kurier bierze z paczkomatu i paczka rusza w drogę i na wtorek jest u kupującego, natomiast ten sam klient gdyby wybrał allegro one box to kurier podjazd mam termin dopiero na środę 29 styczeń między 8 a 17 i tym sposobem paczka leży u mnie 3 dni i czeka na podjazd. I znow pytania od kupującego czego paczka nie wysłana na czas bo on kupując miał dostawę do 2 dni.
@jolantka79 rozumiem. Przykro mi, ale w tej sytuacji, aby zachować Smart! i mieć większy wpływ na czas dostawy rozwiązaniem jest samodzielne nadawanie przesyłek w Automacie Allegro One.
Jeśli przesyłki będą opóźnione, to z czasem wpłynie to na przewidywany czas dostawy w ofertach.
Chcę zachować smart, ale nie ma automatu allegro one w pobliżu dopiero kilkanaście kilometrów od mojego domu w mieście i jest problem. Czy nie mogłoby być że sprzedający wybiera czym chce wysyłać nie tracąc smarta. Z tego co wiem wiekszosc sprzedających gdy ktoś wybierze im ten ups allegro one box poprostu informują klienta, że bedzie opóżnienie w dostawie bo nie mają automatu w pobliżu a kurier długo podjeżdża i jak kupującemu zależy na szybkiej dostawie to niech anuluje zakup i kupi ponownie wybierając inpost i zostanie mu wysłane odrazu bo paczkomat inpost jest pod ręką i chyba zacznę stosować tą metodę, skoro allegro nie ma swoich paczkomatów wszędzie a narzuca ten sposób nadawania paczek, bo inaczej nie można być smart.
@jolantka79 Nie można, bo wtedy niewielu sprzedających wybierze Allegro One i dochody Allegro spadną. Pytanie, czy od marca Smart będzie się opłacał sprzedającym, bo nowe zasady wprowadzają ukrytą podwyżkę prowizji o kilka procent.
rozwiązaniem jest samodzielne nadawanie przesyłek w Automacie Allegro One
Które nadal nie będą odbierane, co pokazuje doświadczenie. Przynajmniej raz w tygodniu przesyłka nadana w automacie rano jest odbierana dopiero w kolejnym dniu popołudniu.
Dzień Dobry, w moim przypadku to jest 50 km do Poznania będę sobie wycieczkę robił żeby nadać. Bardzo śmieszne