Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Chciałbym zwrócić uwagę, że zmuszenie sprzedawców do korzystania obowiązkowo ,,by móc mieć dostawę oznaczoną SMART" do udostępnienia metody dostawy Allegro One Box w moim przypadku jest po prostu utrapieniem, tworzenia niepotrzebnych sytuacji stresowych i problemy dla mnie jak i kupujących. Sam z siebie nigdy bym nie dodał dostawy UPS w moim sklepie , ponieważ 95 % problemów jakie miałem przez kilka lat z przesyłkami to właśnie z tym przewoźnikiem, mało profesjonalny przewoźnik, są z nim tylko powtarzające się problemy, nawet jeśli przez 2 miesiące będzie wszystko ok, po tym czasie lawinowo zaczynają się problemy z brakiem podjazdów mimo zlecenia jak i zaginionych lub opóźnionych przesyłek, co za tym idzie, pretensje kupujących, gdzie to sprzedawca musi się wiecznie tłumaczyć za nie swoje winy, oczywiście jeszcze od razu spada ,,wysyłka w terminie'' i punkty w jakości sprzedaży (Brawo wy!!!). Mógłbym wyłączyć tę metodę, ale z automatu nie będzie w moim sklepie dostawy Smart dla klientów, a nie o to tu chodzi... Staram się zawsze jak najszybciej przygotowywać i nadawać przesyłki ale z takim przewoźnikiem to po prostu mimo starań jest niemożliwe (może w innych regionach Polski działa wszystko ok). Dlatego chciałbym mieć wybór i wyłączyć metodę dostawy Allegro One Box, ale zachować dostawę Smart dla klientów, by spokojnie zająć się moją pracą bezstresowo i marnowania czasu, oszczędzić go również moim klientom. Na zadowolonych klientach z zakupu zależy każdemu, tak samo mi jak i wam, niestety z takiej współpracy z kurierem nie można być zadowolona żadna ze stron... Kurier w poniedziałek ponownie nie był po odbiór paczek w mojej firmie, w poprzednim tygodniu również go raz nie było mimo zrobionych zleceń, wcześniej nie było go 2 krotnie w ciągu tygodnia, kontaktowałem się z wami w tej sprawie. Niestety ten problem powtarza się zbyt często i jest po prostu nieakceptowalny. Proszę o wyjaśnienie sytuacji z paczką: A000BQUTL2 i zwrot jej do mnie, klient otrzymał już pełen zwrot pieniędzy ode mnie bo nie może wiecznie czekać na dostawę. Również dziś klient poinformował mnie że otrzymał informację o problemie z przesyłką: A000F4REL4, otrzymał taką informację. pozdrawiam
no...
W wielu rejonach Polski jest dokładnie taki sam problem, zamawiasz kuriera - możliwy podjazd za dwa dni 🙂 Idziesz zaniesc do boxa - nikt nie przyjezdza po paczki i tak w kółko, ale nagonka na szybciej szybciej aktualna, a pozniej "popraw wysylke bo twoi klienci za dlugo czekaja na dostawe" 🙂
Tak czy inaczej wybierajac takiego operatora Allegro samo sobie strzela w kolano, predzej czy pozniej ci aktywni uzytkownicy zorintuja sie ze na te paczki czeka sie relatywnie dluzej i oleja ta forme dostawy tak samo jak zmarginesowali poczte polska.