anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem Allegro One Box - UPS

hidration
#9 Pomysłodawca#

  

Dzień dobry,

Mam problem z allegro one box.

Mianowicie klient w zamówieniu 

44db19b0-1903-11ee-9cbd-87aa46e09e4b

Zakupił u mnie produkt. Produkt został nadany dnia: 03 Jul 2023, 17:22 (ALE0000AFFC37C3, 1Z83583X6814491518 )

W punkcie: A006282

W dniu 7 Lipca: Klient napisał że przesyłka do niego nie dotarła.

Interweniowałem na UPS w sprawie paczki - wg UPS paczka nie nadana.

A na allegro widać że była nadana. (po rozwinięciu statusu). UPS miał podjąć interwencję.

Podjechałem wczoraj wieczorem do punktu, UPS nie kontaktował się z nikim z punktu w celu wyjaśnienia co stało się z przesyłką. Paczka leżała sobie na podłodze koło lady jak się okazuje tydzień. 

 

Poprosiłem Panią sprzedawczynię by zeskanowała paczkę, żebyśmy  zobaczyli co dalej. Terminal pokazał błąd przetwarzania. Zadzwoniłem więc na na infolinię UPS aby dowiedzieć się, że jedyne co może zrobić UPS to zlecić podjazd kuriera po paczkę bo paczki nie mają w systemie...

 

Drodzy moderatorzy prosze o pomoc i informacje. 

 

  1. Co mam aktualnie zrobić z paczką? Mam wygenerować nowy list przewozowy, czy zostawić aktualny?
  2. Co w przypadku jeśli kurier UPS nie odbierze przesyłki bo wyskoczy mu błąd przetwarzania?
  3. Dlaczego pokazują się odrębne statusy przesyłek dla numeru UPS i numeru AOB ?
  4. Jak wyjaśnić klientowi że wina leży po stronie firmy kurierskiej lub waszej integracji z systemem UPS?
  5. Prosze o unieważnienie wpływu tej wysyłki na ogólną ocenę jakości sprzedaży. 

6 Co w przypadku otrzymania negatywnego komentarza po zakończeniu transakcji, z której ja wywiązałem się prawidłowo?

 

Pozdrawiam. 



 
oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

hidration
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

A to niespodzianka .... @Allegro_One @kostas11 @mdrogeria @mikeza @_Likos_ 

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@pinsplash  własnie z tego powodu sie ciągle zastanawiam co będzie mniejsza stratą. Włączyć ONE i mieć smarta i mnóstwo problemów czy tez nie właczać przez co zmniejszy sie sprzedaż bo nie bedzie smarta ale z drugiej strony lepsza jakośc sprzedaży i spokojniejsze życie.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_Likos_ wszystko zależy od asortymentu i klientów, może się okazać że będą robić większe zakupy bo dostawa kosztuje, a odpadnie Ci drobnica co w rozliczeniu miesięcznym wyjdzie jak przy smarcie, nie zawsze dużo paczek = dużo zarobione mi w tym miesiącu po podwyżkach udział w dopłatach podskoczył na 4 % a całość kosztów na 17 % a było 14 % przed podwyżkami 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@kostas11  póki co odświeżamy konta na innych platformach. Tak czy inaczej straty będą i trzeba je bądzie jakoś zniwelować.

Na razie zauważam znaczny wzrost platnych przesylek wraz z zakonczeniem smart rodzina. Ciekawe tylko jaka ilość z kupujących teraz zakupi smart indywidualnie. I ilu sprzedawców zrezygnuje ze smarta od września

Ale sie robi bałagan 😞

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_Likos_ to fakt po likwidacji udostępniania smart, też mam wysyp zamówień płatnych 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AQUAFISH1
#10 Popularyzator#

To akurat dobrze xD ja mam wzrost zamówień płatnych o chyba 30% - im mniej ludzie wybierają Smarta tym większe zyski masz bo nie dopłacasz.

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

U mnie też wzrost o 3% 😞

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pinsplash no comment 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:112604949
#10 Popularyzator#

@pinsplash Normalnie niczym hiszpańska inkwizycja, nikt się nie spodziewał że zmuszanie do niskiej jakości usług może mieć negatywne skutki... no nikt! xD

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:112604949 @kostas11 @_Likos_ Nie bardzo rozumiem 🤔 wiedzą że jakoś usług jest tragiczna. Wiedzą że klienci za złą jakość transportu obwiniają sprzedawców ( i nic  z tym nie robią), Wiedzą że będzie spadek na jakości sprzedawców przy utrzymaniu tego poziomu AllegroOne - a mimo to w to brną.... że tak spytam po rosyjsku "why?"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:112604949
#10 Popularyzator#

@pinsplash Ciężko znaleźć zrozumienie od wielu lat w działalności Allegro. System produktyzacji jest fatalny, parametryzacja ofert to jest śmiech na sali (ciągłe zmiany bez większego celu, zmiany ID parametrów, cofanie zmian po latach), nowe API miejscami zabugowane w cholerę (i nieposiadające tego samego zestawu informacji, co portal! przez API na przykład nie idzie pobrać formularza zwrotu z Allegro... bo nie) a teraz jeszcze ten nieszczęsny Allegro One Box/Kurier. Paczki giną, kurierzy nie kwapią się je odbierać... "jak żyć, panie prezydencie?"

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@pinsplash  aby usługa ONE zaczeła sie zwracać. Tylko że nawet jeśli częśc sprzedawców udostępni ONE to wzrost ilości tych przesyłek bedzie wprost proporcjonalny do pogorszenia sie opinii o serwisie allegro jako takim.

Najpierw oczywiście oberwą sprzedający odpowiedzialni bezpośrednio z dostawe a na koncu pójdzie opnia że przesyłki z allegro giną, sa opóźnione itp idt. I ostatecznie poleci opinia o jakości allegro jako miejsca zakupów.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pinsplash a może wcale nie jest aż tak źle z tymi dostawami, kilka postów z problemami a może jest to 5 problemów dziennie na 1000000 paczek ?

Chyba sam nie wieżę w to co piszę 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@kostas11 Każdy medal ma dwie strony . Być może jest tak że tutaj piszą tylko niezadowoleni a cała reszta jest szczęśliwa. albo odwrotnie to tylko ułamek procenta niezadowolonych i jak to wszystko pier..... (wybuchnie) to dopiero będzie wesoło... nie mamy danych.

Mnie zastanawia jeszcze jedna rzecz. W mojej szeroko pojętej okolicy mam 5 paczkomatów Inpostu. I tylko jednego zielonego. W szczycie wszystkie inpostowe są "zapchane" tak ze muszą wydawac / przyjmować paczki kurierzy z samochodów. Jak Allegro wyobraża to sobie z AllegroOne???

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

hidration
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

  

UPDATE!

Witam serdecznie, przed chwilą kurier UPS odebrał paczkę.

Ciekawostka 1 pod numerem przesyłki UPS na etykiecie zaobserwowano zmianę i jest status odebrana. 1Z83583X6814491580.

CIekawostka 2. W statusie paczki Allegro One ALE0000AFFC37C3 paczka dalej ma status oczekuje na nadanie

Ciekawostka 3. Po rozwinięciu statusu paczka ma informacje nadana w punkcie dnia 3 lipca 😄

hidration_0-1689062620253.png

 



Uwielbiam porządek na tej platformie.

 




oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro

@hidration wyjaśniamy Twoje zgłoszenie. Prosimy o chwilę cierpliwości. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Allegro_One tyle że cierpliwość kupujących też ma swoje granice a kto dostaje po opiniach ? sprzedawca który w tym przypadku najmniej zawinił a przy negatywie wsparcia z Waszej strony nie będzie 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro

@hidration napisaliśmy do Ciebie mailowo. Numer sprawy 34612462.

oznacz moderatorów