Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam problem z paczką, która została nadana przeze mnie w terminie, lecz nie doszła do klienta, ponieważ 2 razy wracała do oddziału DPD z powodu przepełnionego automatu paczkowego. Kto w tej sytuacji ponosi winę za niedostarczone zamówienie i dlaczego nie można było przekierować paczki na inny automat? Klient potrzebował zamówienia na wczoraj, zamówienie było personalizowane. Nr przesyłki to A001EAXOF5.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry @Peonia_Crafts! Przepraszam za tę sytuację. Nie jestem w stanie odpowiedzieć, dlaczego Doradca nie zaproponował dostawy do innego automatu. To zamówienie nie wpływa negatywnie na jakość Twojej sprzedaży. Skontaktowaliśmy się już z kupującą i wyjaśniliśmy, co się dzieje z przesyłką.