anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przesyłką Allegro One Box

modemix_pl
#7 Wielbiciel#

Proszę o informację na temat przesyłki A0019IU2M1. Przesyłka została nadana przez nas zgodnie z deklaracją allegro w dniu 12.11 i według śledzenia kurier przekazał przesyłkę do magazynu, więcej informacji nie ma. Kupujący wystawił nam negatywną ocenę "Nieterminowa dostawa"...

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@modemix_pl opisz że było wybrać InPost była by na drugi dzień 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

modemix_pl
#7 Wielbiciel#

tylko, że kupującego to nie interesuje. On miał mieć przesyłkę 13.11 bo taki jest przewidywany czas dostawy widoczny na allegro, przedmiot pilnie potrzebował, a przesyłka nadal jest w magazynie od 2 dni. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@modemix_pl tyle że jak sam piszesz, czas był przewidywany a nie gwarantowany 😄 pewnie jej dobrze na magazynie, to są skutki usuwania w ramach testów InPost 😞 rozdawania monet 😞 i manipulowania dostawami 😞 a kto dostanie po garbie, punktach itp. sprzedawca 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

fox_paws
#13 Ambasador#

@modemix_pl Takie sa standardy Allegro Delivery

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @modemix_pl. Status przesyłki wskazuje na to, że paczka oczekuje na odbiór (2024-11-15 12:45:33). Czy nadal potrzebujesz pomocy?  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

modemix_pl
#7 Wielbiciel#

Proszę o pomoc z usunięciem i wykluczeniem negatywnej oceny. Przesyłka została nadana zgodnie z deklaracją allegro

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@modemix_pl, dopytam o to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

fox_paws
#13 Ambasador#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Przedwczoraj poprosiłem o wykluczenie ze statystyk przesyłki A0019Z51Z4 do zamówienia a9fddcd0-a1f9-11ef-aae6-05fc2759b046 i poinformowanie kupującego, kiedy otrzyma zamówienie, ponieważ kurier DPD znów nie odebrał jej z automatu.

Wczoraj otrzymałem wiadomość:
"Dzień dobry, dziękuję za wiadomość oraz przepraszam za wydłużony czas oczekiwania.
Oczywiście skontaktujemy się z Pańskim klientem.
W celu wyjaśnienia braku podjazdu skontaktowałam się z naszym oddziałem logistycznym.
Kiedy tylko otrzymam odpowiedź wrócę do Państwa z informacją zwrotną.
W oczekiwaniu na wiadomość życzę miłego wieczoru!"

Dlaczego konsultant odpowiada nie na temat?
Prosiłem o wykluczenie przesyłki ze statystyk, a nie wyjaśnianie powodów niewykonywania obowiązków przez kuriera.
Czy w sprawie każdej nieodebranej przesyłki trzeba pisać tutaj, bo konsultanci nie potrafią zrozumieć tego, co się do nich pisze?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@fox_paws myślę, że najlepiej byłoby gdybyś zadał to pytanie w korespondencji, którą prowadzisz z tym doradcą. Co do wykluczenia samego zamówienia oczywiście już działam. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów