Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o informację na temat przesyłki A0019IU2M1. Przesyłka została nadana przez nas zgodnie z deklaracją allegro w dniu 12.11 i według śledzenia kurier przekazał przesyłkę do magazynu, więcej informacji nie ma. Kupujący wystawił nam negatywną ocenę "Nieterminowa dostawa"...
@modemix_pl opisz że było wybrać InPost była by na drugi dzień 😄
tylko, że kupującego to nie interesuje. On miał mieć przesyłkę 13.11 bo taki jest przewidywany czas dostawy widoczny na allegro, przedmiot pilnie potrzebował, a przesyłka nadal jest w magazynie od 2 dni.
@modemix_pl tyle że jak sam piszesz, czas był przewidywany a nie gwarantowany 😄 pewnie jej dobrze na magazynie, to są skutki usuwania w ramach testów InPost 😞 rozdawania monet 😞 i manipulowania dostawami 😞 a kto dostanie po garbie, punktach itp. sprzedawca 😞
@modemix_pl Takie sa standardy Allegro Delivery
Cześć, @modemix_pl. Status przesyłki wskazuje na to, że paczka oczekuje na odbiór (2024-11-15 12:45:33). Czy nadal potrzebujesz pomocy?
Proszę o pomoc z usunięciem i wykluczeniem negatywnej oceny. Przesyłka została nadana zgodnie z deklaracją allegro
@modemix_pl, dopytam o to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Przedwczoraj poprosiłem o wykluczenie ze statystyk przesyłki A0019Z51Z4 do zamówienia a9fddcd0-a1f9-11ef-aae6-05fc2759b046 i poinformowanie kupującego, kiedy otrzyma zamówienie, ponieważ kurier DPD znów nie odebrał jej z automatu.
Wczoraj otrzymałem wiadomość:
"Dzień dobry, dziękuję za wiadomość oraz przepraszam za wydłużony czas oczekiwania.
Oczywiście skontaktujemy się z Pańskim klientem.
W celu wyjaśnienia braku podjazdu skontaktowałam się z naszym oddziałem logistycznym.
Kiedy tylko otrzymam odpowiedź wrócę do Państwa z informacją zwrotną.
W oczekiwaniu na wiadomość życzę miłego wieczoru!"
Dlaczego konsultant odpowiada nie na temat?
Prosiłem o wykluczenie przesyłki ze statystyk, a nie wyjaśnianie powodów niewykonywania obowiązków przez kuriera.
Czy w sprawie każdej nieodebranej przesyłki trzeba pisać tutaj, bo konsultanci nie potrafią zrozumieć tego, co się do nich pisze?
@fox_paws myślę, że najlepiej byłoby gdybyś zadał to pytanie w korespondencji, którą prowadzisz z tym doradcą. Co do wykluczenia samego zamówienia oczywiście już działam.