Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Proszę o natychmiastowy odbiór paczek od nas do klientów - od dwóch dni zgłaszam odbiór i nikt nie przyjeżdża - parodia.
Dotyczy zamówień:
8919b820-4837-11ef-9743-6369040a1a45
431393b0-48bd-11ef-a3f5-cf603bb64699
2a246e40-48f6-11ef-9157-6ffd7d13c5c1
0af7a9a0-49a1-11ef-9691-51bafd2b8a70
Proszę także o wyłączenie tych zamówień z opinii klientów.
Pozdrawiam
@urmik_ekosiarki życzenie podobne do tego ja wlazłem do punktu Lotto i poprosiłem o liczby które wygrają w najbliższym losowaniu 😄
@urmik_ekosiarki poprosiłam już o interwencję w oddziale, który jest odpowiedzialny za Twój obszar. Zamówienia oczywiście wykluczymy z Twojej jakości sprzedaży, poza tym ostatnim, ponieważ tutaj termin na nadanie jeszcze nie minął.
@_HolaOla_ a co z niezadowolonymi klientami, utratą zaufania do firmy, stratami finansowymi, negatywem jak wpadnie i obniży sprzedaż a może doprowadzi do utarty smarta ???
@kostas11 ,, każde Wasze zgłoszenie jest weryfikowane .... bla ... bla .... bla,,
zaraz bana dostanę 🤣
@mdrogeria na razie go nie planuję 🙂
@_HolaOla_ a na prośbę ? 🙄
@mdrogeria na Twoją prośbę?
@_HolaOla_ yhmmmm
@mdrogeria jeśli tylko zechcesz, nie ma najmniejszego problemu 😀
@_HolaOla_ dzięki za dobre serce 💓 , dam znać jak będę gotów .
@mdrogeria nie ma tak! Siedź tu na dupie, ja się lubię pośmiać 🙂
@kostas11 doskonale wiesz, że póki negatywa nie ma, nie usuniemy go, bo nie mamy czego usunąć.
@_HolaOla_ dobrze wiemy i tak ciężko je usunąć, a tym bardziej jak będzie bez opisu 😞
Bardziej mi chodzi o utratę kupujących, mi ostatnio klient zadzwonił jak UPS dostarczył paczkę zamiast w piątek to dostał we wtorek że jesteśmy nie poważni to maił być prezent i więcej u nas nie zamówi 😞
@_HolaOla_ proszę oto przykład 🙂
@_HolaOla_ napisał(a):
@kostas11 doskonale wiesz, że póki negatywa nie ma, nie usuniemy go, bo nie mamy czego usunąć.
Później otrzymamy komentarz ,,Nie polecam" tak jak ostatnim razem.Bo paczka nie została dostarczona na czas. Wy oczywiście po interwencji nie będziecie go liczyć do statystyk,ale na stronie cały czas zostanie i będzie widoczny dla innych kupujących.
@_HolaOla_ A może by tak wszystkie zamówienia ,które idą przez allegrowe formy dostawy od razu wykluczać z jakości? Ocenę jakości dostawy pozostawić tylko w formach dostawy który sprzedawca sam sobie wybrał a nie w tych które "musiał wybrać" .
@kolekcjoner608 pomysł się nie przyjął 😞 https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zgłoś-swój-pomysł/mam-pomysł-jak-zachęcić-sprzedawców-do-udostępni... lepiej było zmusić wszystkich a potem jakoś to będzie 😄
@kolekcjoner608 muszę Cię rozczarować, ale nie ma takiej opcji. Allegro One to nasza usługa, wciąż ją rozwijamy i nie ma szans na automatyczne wykluczenie wszystkich przesyłek realizowanych tą metodą.
Najlepsza i najszybsza usługa Allegro, która działa superekspresowo to ?
- POBIERANE PROWIZJI - 😉
p.s. ja nie chcę banana 😄
@brakestop Zwłaszcza te za oferty promowane i wyróżnione ,które po rezygnacji klienta zakupu są nie oddawane.