Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zgłosiła problem, że paczka do niej nie dotarła. Nie mam pojęcia co jest nie tak, proszę o pomoc, bo nie chce dostać negatywa ze względu na jakiś błąd ze strony kuriera lub systemu. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@DogsPassion wyjaśniamy to i wrócimy z informacjami do kupującej w wiadomości e-mail.
Bardzo dziękuję, to mój pierwszy raz kiedy zgłaszam taki problem, wcześniej zazwyczaj się paczki odnajdywały.
Też widzę taki status, ale od strony kupującego widzi, że: po 5 minutach kiedy dotarła do automatu paczkowego status się zmienił, że zostałą wyjęta i przekazana gdzieś dalej i nie otrzymała kodu odbioru. Jest jakieś zamieszanie - albo system, albo kurier, albo się zgubiła, albo pomyliła, nikt nic nie wie...
No to już kupujacy nie wybierze tego przewoźnika.
Czy coś wiadomo na temat tej paczki? Kupujący nie otrzymał żadnej informacji, a czeka już tydzień 😞 Proszę o pomoc !!!
@Allegro_One Czy już coś wiadomo? Klient bardzo się niepokoi, a ja nie wiem co robić 😞
@DogsPassion i po co Ci to było ? , kiego czorta udostępniałeś tą przesyłkę .
Aby mieć smarta.
@DogsPassion ,,Aby mieć smarta.,, ...zerwiesz negatywa to Ci zabiorą za jakość , na razie da się to inaczej ogarnąć .
Napisz proszę jak to ogarnąć?
@DogsPassion rusz głową , utrzymanie smarta bez ONE jest możliwe , ale coraz trudniejsze , na przełomie wiosny/lata będzie całkowicie nie możliwe .
W takim razie nie będę kombinował, te kilka miesięcy przeleci za szybko, aby miało sens coś zmieniać. Wysłałem klientowi zwykłym paczkomatem, dorzuciłem prezent, bo klient jest najważniejszy. A z ta paczką będe się bujał, to znaczy reklamował, a może się znajdzie 🙂
@DogsPassion ja bronię się przed tym wszelkimi możliwymi sposobami ,wiem że w końcu będę musiał się poddać , ale zanim to zrobię będę bił , kopał gryzł i pluł ... , mój pierwszy kontakt z ONE skończył się fiaskiem , dobrze ,że klient trafil się wyrozumiały .
Jest, po 14 dniach przesyłka oczekuje na odbiór. Dziękuję 🙂