Przesyłka Allegro One

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Otrzymałam zapytanie od klientki, „kiedy dotrze moja przesyłka”
Nr przesyłki Allegro A000T9X057 została wysłana w dniu wczorajszym po godzinie 13, więc w dniu dzisiejszym powinna być u klientki, a nadal jest w drodze...
Niestety nie wybrała Inpost, a One i teraz problem.... Drogie Allegro, co mam odpowiedzieć klientce?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@FH2024 napisz do allegro 🙂
W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces dostawy i kompleksowo dbamy o jej szybkość oraz jakość. Ty nie ponosisz odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia. Pozwoli Ci to skoncentrować się na jakości sprzedawanych produktów, właściwym zapakowaniu przesyłki oraz przekazaniu jej kurierowi. Dla przesyłek przewożonych metodami Allegro Delivery bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta.
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, przesyłka A000T9X057 dzisiaj dotarła do oddziału w Łodzi, więc klientka w najbliższym czasie powinna otrzymać zamówienie. Przepraszam za opóźnienie w dostawie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry.
Dyskusja otwarta dziś przez kupującego:
"nie otrzymałem produktu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
HALO!!
Czy ktoś się zajął sprawą??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BikeOutlet_pl Według systemu przesyłka została dostarczona do automatu 6.09 i tego samego dnia odebrana przez kupującego.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
no to już chyba jakaś magia..
klient dokonał zakupu 8.09, my wysłaliśmy przesyłkę 9.09. jakim cudem trafiła niby do automatu przed jej nadaniem??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BikeOutlet_pl widzisz jak działa Allegro Delivery 😄
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ojoj.. @BikeOutlet_pl pewnie @w_kiwi zjadła jedynkę przed szóstką ,siedzi chudzinka na Gadane od rana do wieczora , nie ma czau na kanapkę .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
czy to są jakieś żarty..?
proszę mi wytłumaczyć jakim cudem przesyłka została doręczona, a następnie zagubiona? i co dalej?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BikeOutlet_pl przesyłka o tym numerze nie została doręczona.
Przykro mi, ale zaginęła. Skontaktowaliśy się z Tobą w tej sprawie e-mailowo (nr sprawy 44838183).
W tej sytuacji, złóż proszę reklamację za pomocą formularza.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
otóż wiem że nie została dostarczona.
jak to możliwe, że najpierw informowaliście iż została doręczona.. jeszcze przed jej nadaniem, a później się okazało że zaginęła???

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BikeOutlet_pl przepraszam za odpowiedź Wiktorii, doszło tutaj do pomyłki.
Przesyłka o numerze A0011LA6Q0 nie została doręczona.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ehhh... pełna profeska 🤦🏻

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"nie otrzymałem produktu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BikeOutlet_pl dziękuję za zgłoszenie! Poprosiłam o interwencję w tej sprawie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wciąż nic się nie dzieje, status przesyłki bez zmian..
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BikeOutlet_pl rozumiem, czekamy na odpowiedź od partnera logistycznego w tej sprawie.
Działamy, muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie proście mnie o cierpliwość, tylko kupującego w dyskusji..

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BikeOutlet_pl poprosiłam o wiadomość w tej sprawie w dyskusji.
Moderatorka
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »