anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"BAD_REQUEST","message":"Opennet API cannot process request","details":null,"path":

MAMY ROZWIĄZANIE!
sma-motgum
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry.

Przy próbie wygenerowania listu przez API pojawia się poniższy komunikat błędu:

RESPONSE 2024-01-22 14:51:26
https://api.allegro.pl/parcel-management/parcel-create-commands/2bdd3b8f-ca99-41e2-8c41-82ad6419177d
{"id":"2bdd3b8f-ca99-41e2-8c41-82ad6419177d","parcelId":null,"status":"ERROR","errors":[{"code":"BAD_REQUEST","message":"Opennet API cannot process request","details":null,"path":"/parcel-management/parcel-create-commands/2bdd3b8f-ca99-41e2-8c41-82ad6419177d","userMessage":"Problem z nadaniem przesyłki. Rządanie jest niepoprawne. Skontaktuj się z nami."}]}

Proszę o informację gdzie jest problem.

Z góry dziękuję.

 

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sma-motgum Spróbuj nadać paczkę przez nasze narzędzie Wysyłam z Allegro. Jeśli również pojawi się tej błąd, to podaj mi numer tego zamówienia. 

oznacz moderatorów
sma-motgum
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź.
Z poziomu narzędzia Allegro nie ma problemu natomiast chcielibyśmy zacząć tworzyć listy z poziomu aplikacji zewnętrznej.
Konfiguracja wydaje się kompletna i prawidłowa jednak zwracany jest błąd. Czy jest szansa na dodatkowe info nt problemu z walidacją zapytania?

Dziękuję.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sma-motgum podaj proszę numer tego zamówienia

oznacz moderatorów
sma-motgum
#7 Wielbiciel#

2a916210-b905-11ee-bf75-6792e2030526

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sma-motgum Sprawdzę, czy jesteśmy w stanie Ci pomóc i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów
sma-motgum
#7 Wielbiciel#

Wygląda na to, że temat nieaktualny. Dla tego zamówienia został już wygenerowany list z poziomu narzędzia Wysyłam z Allegro. Niemniej, zanim to się stało zwracany był błąd z tytułu wiadomości.  Jeżeli na tym etapie ciężko coś ustalić, wrócę do Państwa z kolejnym zamówieniem jeżeli się pojawi.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sma-motgum Na podstawie komunikatu znaleźliśmy jeden błąd u nas (w Wysyłam z Allegro) i poprawimy go. Dodatkowo nie podałeś adresu mejlowego nadawcy, a jest to wymagane przez api Opennetu. 🙂 

oznacz moderatorów
sma-motgum
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo, podstawiony adres e-mail i zapewne poprawka w WzA z Waszej strony zrobiły trik 😉

 

oznacz moderatorów