anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Trzeci dzień próby dostarczenia paczki do One box dpd

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sklep-Boma
#9 Pomysłodawca#

Wczoraj wieczorem dostałam wiadomość od klientki, że już dwa dni z rzędu kurier nie dostarcza paczki do wybranego przez nią zielonego automatu, najpierw była rzekoma awaria maszyny, w dniu następnym brak miejsca . Pyta o ewentualną zmianę miejsca dostawy? jeśli dziś znowu nie będzie dostarczona paczka co mam napisać klientce? Proszę moderatorki o pomoc.  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Sklep-Boma przekaż proszę kupującej, aby skontaktowała się infolinią Allegro Delivery (tel.  616 306 997), podała numer przesyłki oraz wskazała automat, do którego przesyłka może zostać przekierowana. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Sklep-Boma
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za szybką odpowiedź, czy ja w związku z tym poniosę dodatkowe koszty, przekierowania paczki? 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Sklep-Boma nie, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów w związku z przekierowaniem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów