Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj wieczorem dostałam wiadomość od klientki, że już dwa dni z rzędu kurier nie dostarcza paczki do wybranego przez nią zielonego automatu, najpierw była rzekoma awaria maszyny, w dniu następnym brak miejsca . Pyta o ewentualną zmianę miejsca dostawy? jeśli dziś znowu nie będzie dostarczona paczka co mam napisać klientce? Proszę moderatorki o pomoc. @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Sklep-Boma przekaż proszę kupującej, aby skontaktowała się infolinią Allegro Delivery (tel. 616 306 997), podała numer przesyłki oraz wskazała automat, do którego przesyłka może zostać przekierowana.
Dziękuję za szybką odpowiedź, czy ja w związku z tym poniosę dodatkowe koszty, przekierowania paczki?
@Sklep-Boma nie, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów w związku z przekierowaniem.