anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zagubienie paczki Allegro One Punkt

agd-akcesoria
#9 Pomysłodawca#

Witam, zaginęła przesyłka - klient zapłacił 270 zł za towar i 8,99 za przesyłkę.  Zakup z  6 maja

Zgłosiłam po tygodniu do allegro, że przesyłka nie dotarła, i złożyłam reklamację jako sprzedawca. Dziś otrzymałam informację, że "

18. Przesyłkę uważa się za utraconą, jeżeli doręczenie lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia lub możliwości odebrania w Punkcie Obsługi Klienta lub Automacie Paczkowym nie nastąpiło w terminie 30 dni od dnia jej nadania." Wydaje mi się, że jeśli przesyłka nie dotarła na czas a ni tydzień później, to raczej nie dotrze wcale

 

Jeśli po tym czasie przesyłka nie dotrze, mam znów złożyć reklamację, i pewnie czekać kolejne 30 dni....

 

czyli klient jest pozbawiony pieniędzy przez   miesiąc ? 

Jak rozwiązać sytuację, żeby nie skończyło się to dla mnie w najlepszej sytuacji negatywem ?

Jeśli zwrócę pieniądze kupującemu, to kto zwróci mi i kiedy  ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

@agd-akcesoria od 6 maja !!! trafiłeś na wyjątkowo wyrozumiałego klienta . oddaj kasę albo wyślij drugą paczkę zanim klient straci cierpliwość , a przewoźnikowi zleć zwrot do nadawcy w przypadku odnalezienia pierwszej .

oznacz moderatorów

agd-akcesoria
#9 Pomysłodawca#

@mdrogeria  napisał(a):

@agd-akcesoria od 6 maja !!! trafiłeś na wyjątkowo wyrozumiałego klienta . oddaj kasę albo wyślij drugą paczkę zanim klient straci cierpliwość , a przewoźnikowi zleć zwrot do nadawcy w przypadku odnalezienia pierwszej .


Od 1 maja, pieniądze zwrócone, i w dyskusji otrzymałam informację, że się cieszą że się problem rozwiązał.....

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@agd-akcesoria doprecyzuj proszę, o co chodzi. Napisałeś, że zakup jest z 6 maja, a pieniądze zwrócone od 1 maja? 🙂 Wskaż również numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

agd-akcesoria
#9 Pomysłodawca#

Pomyliłam daty, zakup z 1 maja nie z 6

Identyfikator zamówienia

b50526b0-e81e-11ed-878d-17a6f83be8a6

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@agd-akcesoria otrzymałam informację, że UPS, który obsługuje tę przesyłkę jest w trakcie poszukiwań. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ohayo_pl
#11 Animator#

Niestety tak jest, tak jest i w Zielonym i Zółtym automacie, nawet może się okazać, że zwrócisz kase, a towar zostanie magicznie odnaleziony i wysłany do klienta 🙂 Niestety "terminy" są takie a nie inne, i co z tego że wszyscy reklamują 24-48h na dostarczenie, skoro gwarantowane jest 7-14 dni 😉

oznacz moderatorów

agd-akcesoria
#9 Pomysłodawca#

Widocznie trzeba skorygować przewoźnika, póki co usunęłam   z ofert  DPD, DHL   za dziwne dopłaty   a to będzie kolejny.

oznacz moderatorów