Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro nie chce oddać kosztów wysyłki przesyłki Allegro One - mimo, że błąd wynikł z ich systemu.
Przesyłka nie została odebrana przez punkt odbiorczy dlaczego ja mam za to płacić??
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ dokładnie chodzi o przesyłkę ALE0000940BB5C0
@led_provider Jesteśmy w trakcie weryfikacji Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Prosimy o chwilę cierpliwości.
aaaa.. to i takiego salta można się spodziewać ....hmmm ...chyba się jeszcze pogapię zanim się ostatecznie zdecyduję .
@led_provider Twoje zgłoszenie jest jeszcze weryfikowane, bardzo prosimy o cierpliwość. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź w tej sprawie, damy znać!
@led_provider przesyłka została dostarczona do punktu alternatywnego w terminie. Możesz to sprawdzić tutaj.
Nie została dostarczona BO PUNKT ODMÓWIŁ PRZYJĘCIA PYTANIE DLACZEGO I DLACZEGO JA MAM ZA TO PŁACIĆ? WASZ PRACO0NWIK PISAŁ, ŻE BYŁ BŁĄD SYSTEMOWY.
@led_provider jeśli masz jeszcze jakiekolwiek wątpliwości związane z dostarczeniem przesyłki ALE0000940BB5C0 prosimy, abyś skontaktował się z nami w tej sprawie mailowo. Numer zgłoszenia to 33540660.
Mam wątpliwości dlatego pytam - PUNKT ODMÓWIŁ PRZYJĘCIA PYTANIE DLACZEGO I
DLACZEGO JA MAM ZA TO PŁACIĆ? WASZ PRACO0NWIK PISAŁ, ŻE BYŁ BŁĄD SYSTEMOWY.
Allegro one to wasza usługa, a jest gorsza niż inne usługi.
@Allegro_One Żeby zaistnieć i być wiodącą firmą wypadało by zadbać o poprawę swojej reputacji i poprawić kontakt i zadowolenie klientów . Takimi działaniami gdzie w prostej sprawie zwodzicie klienta z wyjaśnieniem oraz próbujecie naciągać go na koszty nie daje Wam dobrej wizytówki . Chcecie klientów to dbajcie o tych co macie i róbcie tak by Wam ich przybywało .
Czekam na odpowiedź -
PUNKT ODMÓWIŁ PRZYJĘCIA PYTANIE DLACZEGO I
DLACZEGO JA MAM ZA TO PŁACIĆ? WASZ PRACO0NWIK PISAŁ, ŻE BYŁ BŁĄD SYSTEMOWY.
Rozumiem, że kupującego będę obciążał kosztami za wasz przecudowny system....
@led_provider dokładnie zweryfikowaliśmy Twoje zgłoszenie, skonsultowaliśmy je dodatkowo z przewoźnikiem.
Przesyłka została przekierowana przez kupującego z pierwotnego punktu odbioru i odebrana. Ty twierdzisz, że kupujący jej nie odebrał i wróciła do Ciebie, w takiej sytuacji opcje są dwie:
została nadana druga przesyłka, wtedy paczka zdublowana jest odsyłana na adres nadawcy,
albo kupujący we własnym zakresie zrealizował zwrot i odesłał zwrot z etykietą nadawczą.
Reklamacja, zgodnie z wszystkimi dostępnymi nam informacjami, została rozpatrzona poprawnie.
Po pierwsze przesyłka ALE0000940BB5C0 nie została zdublowana i nie została przekierowana przez kupującego.
Po drugie to punkt odmówił przyjęcia przesyłki kupującego.
Po trzecie kupujący zakupił raz jeszcze towar z wysyłką do tego samego punktu co wcześniej i przesyłka doszła.
Po czwarte proszę sprawdzić co odpisaliście dokładnie
"Dzień dobry,
dziękuję za cierpliwość.
Otrzymałam odpowiedź z odziałau, że przesyłka nie mogła zostać przyjęta systemowo dlatego została do Pana zwrócona. "
Więc moje pytanie grzmi to jest poważne??? Więc jak to w końcu jest ?? Reklamacja została źle rozpatrzona na moją niekorzyść nawet wasz pracownik napisał że był błąd systemowy.
@led_provider Przeanalizowaliśmy ponownie całą sprawę i widzimy, że zaszło tutaj nieporozumienie, dlatego otrzymywałeś sprzeczne informacje.
Zgłoszenie 33338974, w ktorym otrzymałęś informację o zwrocie dotyczy przesyłki ALE000090B36E19
a zgłoszenie reklamacyjne przesyłki ALE0000940BB5C0. Zatem najprawdopodobniej wskazałeś w reklamacji inny numer przesyłki niż tej, która została do Ciebie zwrócona. Reklamacja została poprawnie rozpatrzona, bo paczkę ALE0000940BB5C0 dostarczono w terminie. Natomiast sprawdziliśmy również paczkę ALE000090B36E19 i tu faktycznie był zwrot do nadawcy. Obie paczki zostały zamówione przez tego samego kupującego, być może stąd to całe zamieszanie. Prosimy o zapoznanie się z wyjaśnieniem i zweryfikowanie tego u siebie. Jeśli to, co opisujemy się zgadza, sugerujemy złożenie reklamacji ponownie, na właściwą paczkę.