Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Zrobiłam zakupy u klienta, który ma oznaczenie "60dni na spłatę", mam zaznaczoną opcję faktury, przyznany kredyt a mimo to, nie ma dostępu do płatności Allegro Pay Business-pokazuje się informacja : Wybrane dane do faktury nie pozwalają na zakup z Allegro Pay Business. W sekcji dotyczącej faktury wybierz te, które posiadają oznaczenie "60 dni na spłatę" O co tu chodzi?
Pozdrawiam
@AndziaM29 Na jakie dane chcesz dokonać zakupu? Czy są to na pewno dane, na które zarejestrowane jest Twoje konto Firma?
Jeśli chodzi o moje dane firmowe, to do imienia i nazwiska dopisana jest nazwa firmy, adres jest ten sam, więc pytanie gdzie mogę zobaczyć czy wszystko się zgadza i co ewentualnie mam poprawić.
Dziś dostałam maila z informacją "Zaakceptowaliśmy Twoje dane fakturowe" i niestety nadal nie mogę zrobić zakupów z odroczoną płatnością. Proszę o info co dalej.
@AndziaM29 Przed każdym zakupem z Allegro Pay Business jest sprawdzana jest poprawność danych do faktury. To znaczy, że Twoje dane na fakturze muszą być zgodne z tymi, które Dostawca usługi otrzymał przy jej aktywacji (nie ma znaczenia adres dostawy). Są to dane wskazane w sekcji Ustawienia/ Dane konta.
Podczas składania zamówienia na formularzu zamówienia należy wybrać "Chcę otrzymać fakturę" na następnie kliknąć "Zmień dane".
Wśród danych adresowych należ wybrać pierwszy na liście. Dla ułatwienia jest on oznaczony etykietą "60 dni na spłatę":
Jaki komunikat pojawia się u Ciebie po wykonaniu tych czynności?