Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
mam to samo
Też mam ten problem. Nie mam możliwości wybrania płatności
U mnie również żadna z metod płatności nie przechodzi:(
Możesz zrobić zakupy teraz i opłacić je później z poziomu listy Twoich zakupów. Przepraszamy za utrudnienia.
Dopuszcza się płatność na konto bankowe, bezpośrednio.
Mi już udało się zapłacić
Już jest git
Jest ok
Mi niestety nadal nie działa. Dochodzę do strony banku i przy potwierdzaniu aplikacją mobilną - dostaję informację - przelew odrzucony .
@CathEy Ten problem spróbuj wyjaśnić bezpośrednio z bankiem. Może masz ustawione limity, które blokują ten przelew.
Nie mam limitów i nie jest to moje pierwsze rodeo. Spróbuję zapłacić ponownie za jakiś czas.
POSZŁO 🙂 Pozdrawiam
Nie można zapłacić za zakupy.
Również potwierdzam awarię płatności.