Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Aktywowałem usługę Allegro Pay, dokonałem zakupu zgodnie z regulaminem, minęły dwa dni robocze i nie otrzymałem kuponu 100 zł.
Dzień dobry,
Aktywowałem allegro Pay, zrobiłem zakup przez niego. Minęły 2 dni robocze od zakupu i nie otrzymałem kuponu.
@pmc21 Przepraszamy, że tak się stało. Kupon jest już na Twoim koncie.
Dzień dobry, w dniu 17.11.2025 zachęcony akcją promocyjną zarejestrowałem się w usłudze Allegro Pay i dokonałem zakupu poprzez nią. Niestety wciąż nie otrzymałem kuponu promocyjnego na kwotę 100 zł. Po jakim czasie zostanie on przyznany?
@WoGX Zweryfikuję sprawę i wrócę do Ciebie z informacją.
Otrzymałem kupon, dziękuję za pomoc!
Witam mam taki sam problem
Witam, też nie otrzymałem kuponu mimo spełnienia warunków.
Witam i co z tym kuponem.inni alegrowicze w dość krótkim czasie mieli info odnośnie ich problemu.nawet po kilkudziesięciu minutach a ja czekam od wczoraj.
@karolsoko Na Twoim koncie jest aktywny kupon. Możesz go wykorzystać do 30 listopada.
mogę również prosić o weryfikację z tym samym problemem?
@Client:117871322 kupon jest już na Twoim koncie i możesz wykorzystać go przy zakupach. 😊
U mnie ta sama sytuacja - brak kuponu na 100zł!
@Atomic1975 Przepraszamy. Kupon jest już na Twoim koncie.
Dziękuję!
@spoolem Weryfikuję sprawę.
@spoolem kupon jest aktywny na Twoim koncie do 30 listopada. Możesz go wykorzystać do zakupów wyłącznie z płatnością Allegro Pay.
ok, teraz widzę że kupon jest aktywny,ale mim, że aktywowałem allegro pay przy wyborze matody płatności pisze żeby aktywować, po kliknięciu jest napisane ze usługa działa i dalej nic nie mogę zrobić
@spoolem Nie rozumiem. Gdzie napotykasz problem? Nie możesz wykorzystać kuponu? Wyślij zrzut ekranu co widzisz. Może jesteś zalogowany na innym koncie?