Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupiłam dresy na allegro nie wiem jak to się stało że nie ma ich w moich zakupach? Towar opłaciłam IdT XX3459391385? nie mam żadnych informacji co z moim zamówieniem, pozdrawiam
@Client:107026590 Zerknij TUTAJ lub TUTAJ.
Jeśli nie ma tam tego zamówienia to upewnij się, że logujesz się na prawidłowe konto.
Ewentualnie - czy na pewno zakupu dokonałaś na Allegro?
Masz jakiś numer oferty lub link do niej?
Mam tylko nr zamówienia jaki dostałam od PAYU S A tylut zamówienia IdT XX3459391385 Allegro XXPayu
@Client:107026590 Czy chodzi o zamówienie z 4 listopada o numerze 26400a60-7b2d-11ee-af7c-2d6afd25143c?
Dresy są widoczne w zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione. Być może na Allegro jesteś zalogowana na innym koncie?
Według trackingu InPost paczka została wczoraj dostarczona: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=697300196359700119692115
Tak chodzi o dresy 105,00zl,ok rozumiem, ale mogłabym dostać chociaż jakaś informacje na e-mail!, ale chociaż dobrze ze u was są widoczne, bo ja nic nie mam, pozdrawiam
@Client:107026590 Allegro zawsze wysyła powiadomienia.
Chyba, że masz je wyłączone - sprawdzisz TUTAJ.
Tak wiem dlatego tego nie rozumiem jak to się stało
Mam tylko dowód wpłaty!!!!
@Client:107026590 pewnie na innym urządzeniu masz założone konto Client:116102876
Tak mam..... 🤔
@Client:107026590 Dresy z zamówienia 26400a60-7b2d-11ee-af7c-2d6afd25143c kosztowały 85.95 PLN, zatem chyba mówisz o innym zakupie?
Na swoim innym koncie (o loginie Client:116102876) jest zakup o numerze f21dc6a0-7a64-11ee-8ec6-abc4dab65ff0 i są to dresy za 105 zł, czy może o nie chodzi? Tutaj link do śledzenia: https://www.aftership.com/track/yunexpress/YT2331121272202624. Z tego, co widzę, jest to zakup z Chin, zatem dostawa trwa nieco dłużej.
Generalnie na Allegro widzę 4 Twoje konta, zatem zaloguj się na wszystkie i sprawdź listy swoich zakupów. Każdorazowo po zakupie wysyłamy też wiadomości mejlowe na adres powiązany z kontem.
Pewnie chodzi o to zamówienie, dziękuję, ale ja nie mam nic do tego zamówienia tylko dowód wpłaty, dodatkowo dostaje przez e-mail, tym razem nic nie dostałam, ale dziękuję że u was moje zamówienie widnieje i dostałam od was informacje, dziękuję
@Client:107026590 Zaloguj się na swoje konto o loginie Client:116102876 (czyli to, z którego zrobiłaś zakupy) i w zakładce Kupione zobaczysz ten zakup. 🙂
Potwierdzenie mejlowe jest wysyłane na adres powiązany z kontem (w tym przypadku Client:116102876), czyli [twojeimięinazwisko]5@gmail.com
@Client:107026590 Jeśli masz 4 konta to znaczy, że do każdego masz inny adres email więc sprawdź wszystkie skrzynki mailowe.
Ok, mogę przypadkowo mieć 4 konta, ale, e-mail i G-email mam jeden i nie dostałam żadnej informacji, na temat akurat tego zamówienia! ale dziękuję że mój zakup się znalazł, pozdrawiam
Tak wczoraj dresy odebrałam, nie o to zamówienie mi chodzi, wcześniej zamówiłam też Dresy męskie
Tak na pewno na Allegro mam dowód wpłaty przecież!!! inaczej bym nie pisała,!!! nie rozumiem jak to się stało że na moje zamówienie nie dostałam żadnego linku, pierwszy raz coś takiego mi się przydarzyło 🤔
@Client:107026590 stawiam kszynkę piwa , że zakupu dokonałaś z innego konta . @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
druga opcją jest ukrycie zakupu , ale tego nieświadomie zrobić się nie da .
Mówisz jakbyś dzieci nie miał. Wszystko się da xD.