Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, @Tomaszymczyk. Już to sprawdzam, niedługo wrócę z odpowiedzią.
@Tomaszymczyk, kupon jest przypisany do Twojego konta i jest ważny do 29.05.2025. Znajdziesz go w tej zakładce i w formularzu dostawy przy finalizacji zamówienia, w sekcji ''Twoje zniżki''.
A ten kupon pojawia się z opóźnieniem? Aktywowałem usługe Allegro Pay, ale w sekcji Kupony nie ma nic.
@unida sprawdź proszę jeszcze w formularzu płatności i dostawy podczas składania zamówienia, w sekcji ''Twoje zniżki''.
Chyba się wyjaśniło. Mało intuicyjny regulamin. Najpierw aktywuję Allegro Pay (w trakcie trwania promocji), robię zakup (min. 30 zł nie licząc kosztów dostawy) za pośrednictwem Allegro Pay, następnie oczekuję kuponu, następnie dostaję go (oby), a dopiero potem korzystam z niego przy kolejnych zakupach, ale z wyłączeniem płatności Allegro Pay. Zrobiłem pierwszy zakup i teraz czekam na kupon. Do 2 dni, prawda?
@unida gdyby się nie pojawił w przeciągu 2 dni, napisz tu proszę ponownie. Wówczas będziemy działać.
Ok.
Dzięki za ten temat, bo też miałem z tym kłopot.
Dzień dobry. Kuponu nadal brak 😞
@unida widzę, że kupon nie został jeszcze przyznany na Twoje konto. Już to weryfikuję. Wrócę do CIebie z informacją.
@unida przyznaliśmy kupon na Twoje konto 🙂
Dzień dobry, u mnie również brak kuponu po 4 dniach od spełnienia warunków 😔😔
@Filcak_Nysa kupon jest już na Twoim koncie. 😊
Dziękuję, kupon się pojawił. Rozumiem, że mogę się trzymać tej daty ważności przy kuponie?
@Filcak_Nysa weryfikuję brak kuponu na Twoim koncie.
@unida tak, kupon jest ważny do 28 czerwca 2025. 😊
Jeśli wykorzystam kupon w jakiejś transakcji, ale sprzedawca nie będzie mógł zrealizować zamówienie i zwróci środki, to jaki status będzie mieć kupon? Bo przecież kupon zostanie wykorzystany przy płatności, ale zwrot środków (do kupującego) będzie w wysokości pomniejszonej o wartość kuponu, a 100 zł pójdzie gdzie? Co w takiej sytuacji? Kupon przepadnie i kupujący ma po prostu pecha? Czy kupon pojawi się ponownie z racji niezrealizowanej transakcji? Były już takie przypadki?
@unida Po zwrocie do transakcji częściowo opłaconej kuponem, otrzymujesz nowy kupon, który przypisuje się automatycznie do Twojego konta. Możesz z niego skorzystać przy kolejnych zakupach.