anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie działa allegr pay

Client:49193753
#7 Wielbiciel

Witam.

Od dwóch tygodni próbuję spłacić allegro Pay, i caly czas wyskakuję błąd.

Czy na smarfonie czy na komputerze jest to samo. 

Allegro wysyła mi już e-mail'e o windykację, a ja nie mogę nic zrobić.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Agent555
#19 Nestor ⭐
oznacz moderatorów

Client:49193753
#7 Wielbiciel

Napisałem tam 3 razy i nie dostałem żadnej odpowiedzi, stad mój post skierowałem tutaj.

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor ⭐

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Oto dowód jak wasi doradcy pomagają użytkownikom, żadnej pomocy z i h strony, użytkownik napisał trzy krotnie i nie otrzymał żadnej odpowiedzi i zwrócił się o pomoc tutaj na forum 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:49193753 Widzę jedną wiadomość wysłaną z Twojego konta w tej sprawie (nr 56417393).

Jaki jest komunikat błędu, który pojawia się przy próbie spłaty?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:49193753
#7 Wielbiciel

Screenshot_20251130-184254_Allegro.jpg

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:49193753 Czy masz zaktualizowaną aplikację do najnowszej dostępnej wersji?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:49193753
#7 Wielbiciel

Oczywiście, że tak. 

Dzwina sytuacja, ponieważ zapłaciłem za 3 przedmioty, a odsetki za ich nie zaplacenie dalej zostały, i mogłem zapłacić tylko za te przedmioty a odsetki dalej się naliczają. 

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor ⭐

Spróbuj zaktualizować aplikacje odinstaluj i zainstaluj ponownie.

Mi również czasami pojawia się taki komunikat gdy wchodzę na stronę allegro, lecz po kilku minutach znika, 

oznacz moderatorów

Client:49193753
#7 Wielbiciel

Próbowałem, tak jak pisałem wcześniej, nie działa ani na komputerze, ani na telefonie. Wyswietla się ten sam błąd. 

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor ⭐

Wyłącz telefon na jakieś 5 minut może pomoże i wtedy ponownie spróbuj 

oznacz moderatorów

Client:49193753
#7 Wielbiciel

Niestety, żadne z powyższych prób nie dało rezultatów. Nadal nie mogę nic zrobić. 

oznacz moderatorów

deno2004
#9 Pomysłodawca

Sprawdź swoją skrzynkę email, masz tam maile od Allegro—dla każdego zakupu jest podany indywidualny numer konta do spłaty zwykłym przelewem. 

allegro_pay_przelew.png

oznacz moderatorów