anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przyszło mi powiadomienie do spłaty zakupu, który anulowałem.Niewiem co mam teraz zrobić.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client28107333
#7 Wielbiciel#

Dwie minuty po zakupie  przez pomyłkę anulowałem zakup zrobiony  przez Allegro Pay zapłata do 30 dni.Anulowanie zostało zatwierdzone.Przyszła mi wiadomość żeby zapłacić ten zakup.Nie wiem co mam teraz zrobić.Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
Client:35386082
#13 Ambasador#

Może zapytaj Allegro? https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów
Client28107333
#7 Wielbiciel#

Tak będę musiał zrobić.Dziękuję.

oznacz moderatorów
Client28107333
#7 Wielbiciel#

Wysłałem wiadomość-zapytanie, a oprócz tego jutro będę dzwonił i zobaczę co ewentualnie dalej robić. Dziękuję za pomocną w tym problemie.

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client28107333 w takiej sytuacji, gdy sprzedający zwróci wpłatę za to zamówienie, jego zwrot spłaci Twój zakup w Allegro Pay. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client28107333
#7 Wielbiciel#

Tak, ale  do tej pory nie zwrócił, a 11.02 2025 ja mam spłacić gdyż mija 30 dni i powiedzmy.że spłacę ten zakup anulowany, ale co dalej. Może do 11.02.2025 zwróci i się sprawa wyjaśni.Gdzieś tam pisze, że jeśli nie zwróci to ja muszę zapłacić za ten anulowany zakup co mnie to bardzo dziwi .W każdym razie dziękuję za jakąś podpowiedź i pozdrawiam. @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Client:35386082
#13 Ambasador#

Sprzedawca ma 14 dni na spłatę.
Możesz do niego napisać i poprosić, żeby zapłacił wcześniej.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Poprosić, ale się ubawiłem.🤣🤣🤣

oznacz moderatorów
Client:35386082
#13 Ambasador#

@LEW433 tak, poprosić. Ludzi się prosi, żeby coś zrobili.
No chyba, że są w wojsku, wtedy czasem się rozkazuje.

oznacz moderatorów
Client28107333
#7 Wielbiciel#

Wysłałem wiadomość.Dzwonić będę jutro.

Dzięki za pomoc.

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client28107333. Czy kontaktowałeś się już w tej sprawie ze sprzedającym? Jeśli nie odpowiada na Twoje wiadomości, to najlepszym rozwiązaniem będzie rozpoczęcie Dyskusji. Na Twoją prośbę doradca włączy się do rozmowy i pomoże w rozwiązaniu sprawy.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client28107333
#7 Wielbiciel#

Będę tak musiał zrobić gdy jutro kontakt telefoniczny nic nie wskóra.Dziękuje za pomoc.

oznacz moderatorów