Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry,
Proszę o udostępnienie formy płatności portfela elektronicznego, żeby zapłacić za kilka zaległych zamówień.
Dziękuję.
@cureilona Czy to na pewno prośba do Allegro? Nie powinieneś się skontaktować z administracją aplikacji, w ramach której korzystasz z portfela elektronicznego?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nie. To nie jest kwestia aplikacji portfela elektronicznego. Problem jest tylko z Allegro i zawsze ten sam.
Pojawia się tylko wtedy (i za każdym razem), gdy jest do opłacenia kilka zaległości naraz. Jeżeli płacę natychmiast, mogę skorzystać z portfela np. Apple Pay/Wallet, jeśli mam zapłacić za kilka zaległych transakcji, np. z poprzedniego dnia, opcja płatności portfela elektronicznego znika. Dostają tylko karta płatniczą, BLIK i przelew. A ja mam fundusze nie zawsze na tych kontach/nośnikach, a np. jedynie w banku w Anglii, gdzie mieszkam na stałe, i mogę użyć jedynie portfela elektronicznego.
Na 100% nie jest to pytanie do Apple. Ten problem pojawia się tylko z Allegro, już od dawna, i naprawdę utrudnia mi płacenie na czas.
Tak wyglądają dostępne opcje płatności w tej chwili:
@cureilona Czy próbując spłacić zakupy z Allegro Pay korzystasz z przeglądarki Safari? Jeśli nie, sprawdź proszę czy problem się powtórzy, kiedy jej użyjesz.
Nie, w Chromie też tak jest i w aplikacji także.
@cureilona może to wynikać z dzisiejszych problemów z Allegro Pay, jednak aby to potwierdzić, konieczny jest kontakt z Konsultantem Allegro Pay, który po telefonicznej weryfikacji tożsamości będzie mógł Ci pomóc, dlatego napisz proszę za pomocą tego formularza.
Ręce opadają…