Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam jak mogę spłacić raty jak nie mam dostępu do mojego pay? guzers1234
Nie znika, chyba że jesteś na innym koncie!
a jednak tak nie mam swoich zakupów listy ani allegro smart i pay a jestem cały czas zalogowany
@Client:64328819 sprawdź proszę w pierwszej kolejności, na jaki adres e-mail otrzymujesz informacje o umowach Allegro Pay, a następnie porównaj go z adresem e-mail na koncie. Jeśli będą się różnić, to wyloguj się i zaloguj do konta podając adres e-mail, na który otrzymujesz powiadomienia. Jeśli pojawi się problem z zalogowaniem na właściwe konto, to skontaktuj się z nami przez ten formularz.
ale ja mam tylko jedno konto
@Client:64328819 Ale mogło postać nowe konto jak np; zostałeś wylogowany z prawidłowego konta Allegro. Przecież widać że masz 2 konta, piszesz z innego i pytasz o inne.
Teraz piszesz z konta @Client:64328819 a pytałeś o login guzers1234? to nie są Twoje 2 konta?
@Client:35386082 nie ma takiego użytkownika jak guzers1234😉
wiem bo nie pełny login dałem [edycja] to jest pełny
@Client:64328819 to jedno konto a [edycja] a to 2 konto.
Na laptopie wyświetla mi Client:35386082 a na telefonie [edycja] ale to jest to samo konto bo hasło to samo i logowanie przez adres email na obu urządzeniach to samo nic nie rozumiem bo parę dni temu spłaciłem jedną ratę
Ewidentnie są to 2różne konta.
ale jestem zalogowany w takim razie na 2 konta ale to nic nie zmienia bo nie ma nigdzie rat do spłacenia a powinny być
Jak będziesz zalogowany na prawidłowe konto to panel Alelgro Pay się pojawi z ratami.
@Client:64328819 w sprawie problemu z zalogowaniem do konta, proszę skontaktuj się przez formularz kontakotwy -> https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2ea3623d-9fc0-4faa-8318-6fa96559c12a.
Proszę również nie podawaj danych tj. adres e-mail tutaj na forum, ponieważ jest to widoczne dla wszystkich użytkowników.
Dziękuję , już wysłałem parę godzin temu zgłoszenie i czekam
właśnie przyszło i jak mam wpłacić?😭
po kliknięciu w link jest komunikat nie możesz aktywować usługi allegro pay
@Client:64328819 rozumiem, że zależy Ci na czasie. Staramy się, żeby odpowiadać na zgłoszenia najszybciej jak to tylko możliwe, jednak obsługujemy je w kolejności ich zgłoszeń. Zaczekaj proszę na odpowiedź doradcy, ponieważ tutaj na forum nie mam możliwości pomóc Ci w odzyskaniu dostępu do konta.