Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
dnia 6.10.2025r. złożyłem wniosek o zwrot prowizji do nr aukcji 17856521126.
Powodem było zagubienie przesyłki przez Inopst. Zwrócono kupującemu środki za zakup.
Do tej pory nie otrzymałem zwrotu prowizji, wniosek ciągle ma status w trakcie?. Proszę o realizację wnioski, pozdrawiam
To do Was prośba. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Cześć @Del117, poprosiłem odpowiedni zespół o zweryfikowanie statusu Twojego wniosku. Wrócę do Ciebie, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Wracam @Del117, obecnie oczekujemy na Twoją odpowiedź na automatyczną wiadomość z zapytaniem o przebieg transakcji. Sprawdź proszę, czy ją otrzymałeś.
Nie otrzymałem żadnej wiadomości.