Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1. Jak mogę nadać przesyłkę?
Przesyłki możesz nadać wyłącznie przez narzędzie Wysyłam z Allegro lub poprzez integrację zewnętrznych narzędzi z API Wysyłam z Allegro (np. Baselinker). Proces nadawania paczek Allegro Delivery przez Wysyłam z Allegro nie różni się od standardowego procesu nadawania paczek innych przewoźników w tym narzędziu.
2. Czy można zmienić metodę dostawy na inną w ramach Allegro Delivery lub poza programem?
Po zakupie nie ma możliwości zmiany metody dostawy.
3. Co mam zrobić jeśli nie mogę nadać przesyłki i otrzymuję komunikat "Kod pocztowy nadawcy znajduje się poza obszarem One Kuriera?"
To oznacza, że jesteś poza obszarem obsługi i nie będziesz miał możliwości nadania zamówienia tą metodą. Informacje o tym czy dany kod pocztowy jest obsługiwany przez kuriera, znajdziesz tutaj.
W przypadku niektórych kodów pocztowych usługa jest udostępniana jako wyjątek, może się zdarzyć, że na stronie widoczna będzie informacja, że kurier One nie obsługuje tego adresu, a będzie przyjeżdżał po przesyłki. Jeśli podczas nadawania przesyłek pojawi się taki komunikat, skontaktuj się z nami.
4. Jak zamówić jednorazowy podjazd kuriera?
Jednorazowy podjazd kuriera zamówisz w Wysyłam z Allegro. Nie możesz zamówić jednego wspólnego podjazdu po paczki DPD, DHL Allegro ONE i ORLEN Paczka – dla każdego przewoźnika lub operatora logistycznego koniecznie zamów osobny podjazd.
5. Czy mogę zamówić stały podjazd kuriera na soboty?
Tak- możesz zamówić stałe sobotnie podjazdy kurierów ORLEN Paczka, Allegro One Kurier i DPD poprzez formularz, który znajdziesz na tej stronie. Przesyłki nadane w sobotę kupujący odbiorą w poniedziałek.
6. Kto odbierze przesyłki?
Przy zamówieniach do Allegro One Box i Allegro One Punkt oraz dostaw Allegro One Kurier przesyłki odbierze One Kurier albo DPD.
Przy zamówieniach do sieci ORLEN Paczka przesyłki odbierze kurier ORLEN Paczka.
Przy zamówieniach do sieci DHL paczki odbierze kurier DHL.
Jeśli jeden z kurierów nie przyjedzie, to zgłoś to przez nową zakładkę. Kurierzy innego przewoźnika nie będą mogli odebrać paczek.
7. Czy podjazdy kurierów są bezpłatne?
Tak, podjazd kuriera w ramach Allegro Delivery zamówisz bezpłatnie bez względu na liczbę nadawanych paczek. Oznacza to, że nawet jeśli nadasz tylko jedną paczkę Allegro Delivery, nie naliczymy za to opłaty.
8. Ile zapłacę za przesyłki Allegro Delivery?
Ceny przesyłek w Smart! i poza Smart! Znajdziesz w artykule lub w przewodniku po usłudze.
9. Gdzie mogę sprawdzić status dostawy?
Wszystkie wysłane przesyłki znajdziesz w odpowiedniej zakładce na swoim koncie Allegro. Po kliknięciu Rozwiń zobaczysz Szczegóły dotyczące danej przesyłki.
Kupujący może śledzić przesyłkę na tej stronie lub w aplikacji Allegro.
10. Co zrobić jeśli jest problem z dostawą?
Jeżeli paczka jest opóźniona lub zaginęła, zgłoś to nam. Pomożemy Ci rozwiązać problem i wykluczymy zamówienie z Twojej Jakości Sprzedaży, jeśli opóźnienie lub problem wynika z winy przewoźnika.
11. Ile zapłacę za zwrot, jeśli kupujący nie odbierze paczki?
Nie poniesiesz opłaty za zwrot, jeśli kupujący nie odbierze paczki, zwrócimy ją do Ciebie bezpłatnie. Przesyłka wróci na adres, jaki podajesz w ustawieniach konta. Jeżeli na etapie doręczenia przesyłki do kupującego doliczymy opłatę dodatkową, to doliczymy ją także w przypadku zwrotu do Ciebie.
12. Ile czasu kupujący ma na odbiór przesyłki z automatu paczkowego lub punktu odbioru?
Przesyłka będzie czekać na odbiór:
Informację gdzie kupujący może znaleźć kod odbioru, znajdziesz na naszym blogu w tym artykule.
13. Co się stanie, gdy paczka będzie większa lub cięższa niż zadeklaruje w formularzu nadania?
Wtedy naliczymy opłatę dodatkową, po czym paczka zostanie do Ciebie zwrócona albo doręczona – jeśli będzie taka możliwość (np. przekierujemy ją z automatu paczkowego do punktu odbioru).
14. Ile wynosi opłata dodatkowa za paczkę o wadze między 20 a 31,5 kg do punktów odbioru lub automatu paczkowego?
Za paczkę o wadze rzeczywistej lub wymiarowej (długość (cm) x szerokość (cm) x wysokość (cm) / x -w zależności od metody dostawy) między 20 a 31,5 kg doliczymy 9,99 zł. Wszystkie dodatkowe opłaty sprawdzisz w cenniku.
15. Ile wynosi opłata dodatkowa za paczkę o wadze powyżej 31,5 kg i powyżej 50 kg?
Do wszystkich paczek o wadze rzeczywistej lub wymiarowej powyżej 31,5 kg doliczymy:
Wszystkie dodatkowe opłaty sprawdzisz w cenniku.
16. Jak wygląda proces reklamacji?
Reklamację każdej przesyłki w ramach Allegro Delivery, niezależnie od metody dostawy, możesz złożyć do nas za pomocą formularza reklamacyjnego, który znajdziesz w Zamówienia i zwroty > Przesyłki i podjazdy > Zamówione przesyłki. Wybierz konkretne zamówienie, które chcesz zareklamować, wejdź w szczegóły zamówienia i skorzystaj z przycisku Reklamuj dostawę. Dzięki temu Twoja reklamacja będzie od razu połączona z zamówieniem, którego dotyczy problem i szybciej ją rozpatrzymy. Formularz przeprowadzi Cię przez kolejne kroki składania reklamacji i wskaże, jakie informacje powinny być zawarte w zgłoszeniu. Jeśli nie masz już konta na Allegro lub nie możesz się zalogować, skorzystaj z tego formularza reklamacyjnego.
Reklamację logistyczną może złożyć nadawca lub adresat przesyłki. Nadawca może to zrobić zawsze, chyba że adresat odebrał już przesyłkę, nabył prawo do reklamacji i złożył ją jako pierwszy.
Reklamację możesz złożyć do 12 miesięcy od dnia nadania przesyłki. Zwykle otrzymasz od nas odpowiedź w ciągu 7 dni, jednak maksymalny czas na rozpatrzenie sprawy to 30 dni.
17. Czy przesyłki Allegro Delivery są ubezpieczone?
Tak, w cenie przesyłki masz ubezpieczenie do 5000 zł. Możesz wykupić dodatkowe ubezpieczenie do 15 000 zł.
Wszystkie dodatkowe opłaty sprawdzisz w cenniku.
19. Jak kupujący może zwrócić zamówienie?