Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, kupiłam głośniki, ale po ich wypróbowaniu stwierdziłam, że nie spełniają moich oczekiwań. Chciałabym je zwrócić, ale posiadam tylko zewnętrzne oryginalne pudło, natomiast brakuje folijek i jednej części styropianu, w które były opakowane (wyrzuciłam, bo byłam pewna, że zatrzymam produkt). Cześć okablowania jest w oryginalnych opakowaniach. Czy nadal mogę zwrócić produkt, czy sprzedający mi tego nie przyjmie?
@Kasiulki2, dyskusja dotyczy zasadności ewentualnego obniżenia kwoty zwrotu za brak elementów z folii i styropianu. Kilka wątków powyżej pisałam, jakie okoliczności mogą być powodem obniżenia kwoty zwrotu. Ogólna zasada brzmi: to zależy. Sprzedający musiałby uzasadnić i wskazać, że przez brak styropianu i folii przedmiot stracił na wartości.
Może wystawić taki przedmiot na licytajcę od 1 zł i grupa klientów biorących udział w takiej licytacji wskaże ile wart jest taki przedmiot? I taką sumę oddać, myślę że to będzie uczciwe.
Ja myślę że jest tutaj jeszcze jeden aspekt, którym ja jako Kupujący bym się również kierował.
Jeśli zamówiłbym jakiś produkt i otrzymał (po braku styropianu, folii na elemencie, pogniecionej instrukcji etc. to widać na pierwszy rzut oka) zakładałbym również że ów przedmiot może pochodzić ze zwrotu, ale również może być po naprawie, może być uszkodzony lub słaby technicznie, skoro ktoś go zwrócił.
To ważna kwestia, i nie ma co deprecjonować "folijki na pilocie"
W ogóle łapanie się za słówka jest tutaj standardem, a "w punkty" i inne "rozwiązania" są rozdawane bez sensu ponieważ nie jest to w żaden sposób weryfikowane. Ot tak, dam "rozwiązanie" bo mi pasuje do już postawionej tezy i jest zgodne z moimi oczekiwaniami a niekoniecznie prawem lub rzeczywistością.
Tyle.
Wystarczy wziąć dowolny towar w zbliżonym przedziale cenowym i porównać ceny sprzedaży w ofertach zakończonych dla towarów nowych i po zwrocie.
Tylko że dyskusja robi się, niestety, czysto akademicka😐 Póki nie uśmierciliście WebApi, można to było sprawdzić w sekundę - teraz, ręcznie, nikomu się nie będzie chciało dla dziesięciu złotych. No chyba, że trafi się sprzedawca o mentalności pewnego pana na "x" - taki będzie nocami siedział i liczył, a nie odpuści😁
Warto by było pomyśleć przyszłościowo - do czego to może doprowadzić, takie bezproblemowe zwroty? W Niemczech zwracanie ciuchów osiągnęło takie rozmiary, że nawet Tralalando sobie nie radzi...
Nie żebym się spodziewała myślenia perspektywicznego po funduszach hedgingowych😂
PS. Maja, to ostatnie nie było krytykowaniem Ciebie, tylko szefów Twoich szefów.
@Kasiulki2, bezproblemowe zwroty zakupów dokonanych w sklepie internetowym to uprawnienie, które gwarantuje Ustawa o prawach konsumenta.
Natomiast każda dyskusja jest cenna - dlatego dzięki za Twoje stanowisko. 😊
Nadawałabyś się do polityki - takie piękne, dyplomatyczne zamknięcie tematu, że tylko ostatnie chamidło by odpowiedziało, zamiast się kulturalnie zamknąć.
Albo ja😂
Na jedno wychodzi😂🤣😂
@mr_oma To ja zaptam przewrotnie. Czy usuniecie komentarz o treści :"Sprzedajacy wysłał przedmiot w nieoryginalnym kartonie, bez steropianu i folii". Zakładając że wysłał towar ze zwrotu no i nie musiał (?) nic pisac o opakowaniu....