10.6. 2024 som vratil spat zasielku do 14 dni a nemam vratene peniaze

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10.6. 2024 som vratil spat zasielku do 14 dni a nemam ešte vratene peniaze. Ako to mam doriešiť?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:123182117 pytałeś sprzedawcy czy zwrócił pieniądze?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, neviem sa nejak dostať na kontakt predajcu. Ukazuje mi tam stále nejaké možnosti ale nie to, čo potrebujem zistiť.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:123182117 w szczegółach zakupu masz opcje zapytaj o zakup lub poprzez centrum wiadomości. Paczka dotarła do sprzedawcy? Masz potwierdzenie nadania/wysłania paczki?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:123182117 Uveďte prosím číslo objednávky, na ktorú sa to vzťahuje.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Číslo objednávky 68503

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:123182117 Vidím, že ide o objednávku ade02090-1f56-11ef-9fa4-f5c178fe7c11, ktorú ste zadali z iného účtu. Predávajúci má zo zákona 14 dní na vrátenie peňazí. Tento termín ešte neuplynul.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrý deň, presiel nejaký čas ale stále mi neboli vrátené peniaze . Už je určite viac ako 14 dni. Prosím, kde to môžem riešiť?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:123182117 Predávajúci sa niekoľkokrát pokúsil objednať vrátenie tovaru. Bohužiaľ, každý pokus bol neúspešný. V tejto situácii je najlepšie kontaktovať ho priamo a začať diskusiu.
Moderatorka