anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[20.08.2025] Nie mogę licytować, nie działa licytacja w aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
minka60
#1 Nowicjusz

Nie mogę licytować produktów, które wybrałam po kliknięciu w licytuj nic się nie dzieje.

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
filas26
#8 Zapaleniec

Cześć. U mnie jest dokładnie tak samo. Licytowałem płytę i klikałem 120 zł. Wygrał ktoś inny za 39 zł. Ale cyrk!!! Nowa aktualizacja...Niech tracą kasę na prowizjach.

oznacz moderatorów
leo_69
#1 Nowicjusz
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@minka60 @leo_69 @filas26 

Wiemy o problemach z licytowaniem, które pojawiają się w aplikacji. Korzystacie z aplikacji czy z przeglądarki?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
filas26
#8 Zapaleniec

Aplikacja 

oznacz moderatorów
gocha0
#7 Wielbiciel

Jestem w trakcie licytacji przedmiotu, moją cenę przebił inny użytkownik. Ja niestety nie mogę go przebić, bo pomimo wpisania wyższej kwoty przycisk „licytuj” nie działa !

oznacz moderatorów
Tosiek_r
#7 Wielbiciel

Powinni wydłużyć aukcje które się kończyły gdy była awaria Allegro

Problem wystąpił w aplikacji na Androida

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Tosiek_r Jeśli problem pojawia się tylko w aplikacji, zalecamy korzystanie z przeglądarki do czasu usunięcia nieprawidłowości.

Za utrudnienie przepraszamy.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Tosiek_r
#7 Wielbiciel

Nie mam przy sobie komputera, więc nie jestem w stanie stwierdzić czy problem jest tylko w aplikacji.

Uważam że aukcje które się dzisiaj kończyły powinny być przedłużone o 24 godziny, tak kiedyś robiło Allegro i takie rozwiązanie było uczciwe.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Tosiek_r Na urządzeniu mobilmym również możesz korzystać z Allegro po zalogowaniu przez przeglądarkę.

Nie ma decyzji o przedłużeniu ofert. Zgłaszany problem występuje jedynie w aplikacji.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Piosiu-63
#8 Zapaleniec

To nie jest prawda ponieważ przeglądarka przekazuje wybrane adresy URL do aplikacji. Aby to wyłączyć trzeba wchodzić albo w zaawansowaną konfigurację aplikacji albo otworzyć przeglądarkę w trybie incognito, ale nie wszystkie przeglądarki tak robią (tzn. wyłączają powiązanie z aplikacją w trybie incognito). Chrome a więc zapewne i Edge oparty na tym samym silniku zdaje mi się nadal będą odsyłały do skojarzonej z adresem aplikacji a są to najbardziej popularne przeglądarki.

BTW. Myśli Pani że przepraszam starczy? Od czasu wgrania przez państwa nowej wersji kilka godzin temu (która jak się domyślam była szybką poprawką na błędy wczorajszej wersji) obserwowałem dziwne ceny końcowe. Tylko w mojej nieudanej licytacji w której kilkanaście razy podchodziłem do złożenia oferty sprzedawca stracił 400 zł. Sprzedaje wyłącznie przez licytacje a miał ich w ostatnich godzinach kilkadziesiąt. W jaki sposób chcą państwo wyrównać jego straty? 

oznacz moderatorów
Piosiu-63
#8 Zapaleniec

I jeżeli wiecie państwo o awarii dlaczego przy wejściu na stronę i do aplikacji nie ma komunikatu informującego o problemie

?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Piosiu-63 Zgłaszany problem techniczny nie jest awarią. Trwają prace nad wyeliminowaniem jego przyczyny. Możliwe jest licytowanie przy wykorzystaniu przeglądarki, więc potencjalni kupujący nie tracą całkowicie dostępu do tej opcji.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Piosiu-63
#8 Zapaleniec

To jest awaria ponieważ nie działa główna funkcjonalność waszego portalu czyli składanie ofert. Co więcej wiedząc o tym przez wiele godzin nie informowaliście kupujących ani sprzedających o tym fakcie. Bez wątpienia ponieśli oni z tego powodu straty. Jak już napisałem po wgraniu na urządzenia mobilne aplikacji Allegro ta przejmuje otwieranie w przeglądarce stron z domeny allegro.pl więc Państwa tłumaczenia o możliwości skorzystania z przeglądarki nie są prawdziwe.

oznacz moderatorów
filas26
#8 Zapaleniec

Poinformowałem o awarii jeden ze sklepów, które straciły dzisiaj duże pieniądze przez awarie. Zacheciłem do walki z allegro o powtórkę licytacji. Tym bardziej że awaria trwa.

oznacz moderatorów
Zyraffa7
#7 Wielbiciel

Dodajecie wodotryski, a podstawowa funkcjonalność nie działa. Jestem poza domem bez lapka, zanim się zorientowałam nie mogłam licytować w trzech licytacjach. Przedmioty zostały sprzedane za śmieszne ceny. I TO NIE JEST AWARIA??? Dlaczego zamiatacie problem pod dywan? Może by chociaż zamieścić informację na stronie startowej? Acha, to tylko taki nieistotny szczegół 😡

oznacz moderatorów
filas26
#8 Zapaleniec

Żenada! W dalszym ciągu wasza nowoczesna aplikacja nie działa. Żeby zalicytować coś muszę skoczyć na stryszek po kompa na Windowsie 3.11. Osoby od psucia aplikacji powinny wylecieć z roboty z hukiem!

 

oznacz moderatorów
Client:41622797
#8 Zapaleniec

Dokładnie ten sam problem, nie mogę zalicytować na żadnej z aukcji 

oznacz moderatorów
Client:45742740
#7 Wielbiciel

Nieda się licytować . Wczoraj się dało a dziś nie

oznacz moderatorów
Client:42285941
#7 Wielbiciel

Do kiedy będzie ta awaria nie można licytować przez telefon na komputerze tak

oznacz moderatorów