Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Korzystając z Allegro Protect na produkt z zamówienia Allegro owszem wypłaciło odszkodowanie ale zablokowało możliwość otwarcia dyskusji na pozostałe produkty z zamówienia, to jest bezsensu.
teraz w przypadku jakichkolwiek problemów Allegro odpowiada: proszę pisać do sprzedającego. Właśnie to zrobiłem i niestety zero odzewu. Allegro umywa ręce bo prowizja za pozostałe produkty z zamówienia pobrana i zablokowana opcja dyskusji. Hmmm może dlatego tak zachęcają do tego Allegro Protect w każdej dyskusji, choć powinni informować, że jeśli kupujący skorzysta, traci opcję jakichkolwiek sporów na poczet pozostałych rzeczy w zamówieniu. Ostatni raz korzystam z tego Protect bo jak widać nie działa to poprawnie, a napewno nie w przypadku kiedy jesteś w posiadaniu jakiegokolwiek produktu z zamówienia - bo wtedy już radź sobie sam.
Allegro Protect nie działa z klucza, są tam warunki najpierw reklamacja, dyskusja.
Wiem, wszystko było spełnione. Niestety nie otrzymałem informacji, że korzystając z Protect tracę prawo do jakichkolwiek roszczeń na poczet pozostałych produktów w zamówieniu, których wartość znacznie przekracza rekompensatę. Gdyby taka informacja widniała z pewnością nie korzystałbym z tego.
Nie tracisz praw, tylko wszystko musi być zgodnie z prawem, także regulaminem Allegro Protect!
No niestety jednak tracę, bo Allegro informuje, że mam we własnym zakresie pisać w wiadomości prywatnej do sprzedającego. A że zostanę zignorowany to już swoją drogą. Wytłumaczenie Allegro, wypłacili odszkodowanie za jeden produkt z zamówienia i wyłączyli jakiekolwiek opcje dyskusji,
Musisz być strasznie roszczeniową osobą, zwykle wystarcza kontakt ze sprzedającym w celu rozwiązania prawdziwego problemu. Mając do dyspozycji dyskusję czy możliwość wystawienia odpowiedniego komentarza można uzyskać nawet więcej niż się należy, a już z ptotect to nawet i to co się nie należy, ale potrzeba aż tylu dyskusji i tylu wniosków do ptotect to jak to nazwać?
Jeśli nie znasz sprawy prosiłbym o powstrzymanie się o oceny. Najwidoczniej w tej sprawie zaistaniała taka potrzeba, widzę że do tej pory trafiłeś na perfekcyjnych sprzedających, niestety nie każdy jest taki.
To opisz sprawę, z chęcią poczytamy co się dzieje, jak na razie wyśmiewasz program z którego skorzystałeś.
Ps. Allegro byłoby ostatnim miejscem, w którym szukałabym perfekcji.
Pozdrawiam
Zgadza się, bo jak widać ma luki. Gdybym wiedział, nie skorzystałbym z tego programu. Nawet zaoferowałem zwrot tej rekompensaty ale jak widać lepiej umyć ręce bo odmówili.
Raczej poczekałbym na moderację: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Matt550 na jakiej podstawie miałbyś mieć dostęp do dyskusji skoro dostałeś rekompensatę z protect za zamówienie które kupiłeś? Kasę ci oddali za zakup na koszt allegro lub sprzedawcy więc według regulaminu ten towar nie należy już do kupującego tylko do allegro lub sprzedawcy w zależności kto poniósł koszty
możliwość otwarcia dyskusji na pozostałe produkty z zamówienia
@LEW433 widziałem, tylko nie wiemy czy on dostał rekompensatę z protect za całe zamówienie czy za 1 produkt, bo osobom rozpatrującym wniosek może nie chciało się czytać - jak znam mądrość konsultantów to bym się nie zdziwił
Dostałem rekompensatę tylko za jeden produkt z zamówienia, inny produkt zwróciłem a inne znowu mam też w posiadaniu. Sprawa dotyczy właśnie tego, że nie mam teraz żadnej ochrony na pozostałe produkty bo Allegro sugeruje się zwrotem z POK za jeden produkt. Gdybym dostał zwrot za całe zamówienie nie byłoby tego wątku bo nie domagałbym się ochrony za produkt, za który dostałem zwrot.
@Matt550 "Gdybym dostał zwrot za całe zamówienie nie byłoby tego wątku"
Świetny pomysł, złożyć reklamację na jeden produkt, a dostać zwrot za cały koszyk. Jak ty na to wpadłeś? Naprawdę masz nadzieję że to się uda?
@Matt550 Cześć. W takim razie najlepiej przez formularz lub w odpowiedzi na prowadzoną korespondencję prześlij zrzuty ekranu, na których będzie widać tę wiadomość, datę oraz odpowiedź (a raczej jej brak) sprzedającego. Skontaktujemy się z nim i wyjaśnimy tę sytuację.
Ok. Dziękuję za informacje, tak zrobię
Sprzedający w końcu wysłał dowód zakupu po wysłaniu kilku wiadomości, niestety poziom obsługi ze strony allegro porażka.
odpowiedzi od pracownika [edytowano] niestety pozostawiają wiele do życzenia. Pracownik odpisywał gotowymi regułkami, które nie dotyczyły mojego maila. Dramat jednym słowem. Zablokowali dyskusję nawet za produkty, za które pobrali prowizję i nie wypłacili rekompensaty bo jestem w ich posiadaniu a później jak przychodzi do problemu to nawet pomóc nie potrafią, tylko pisz sobie do sprzedającego a jak nie odpisze, nie znasz problem…
@Matt550 Czyli rozumiem że cały raban o dowód zakupu? jak wyobrażasz sobie mieć zwrócone pieniądze za cały towar który posiadasz? Chcesz zjeść ciasto i mieć ciastko?
Ludzie, o co wy się czepiacie człowieka?
Złożył zamówienie na kilka produktów od tego samego sprzedawcy.
Wszczął dyskusję w sprawie JEDNEGO z tych produktów, i dostał protecta za JEDEN produkt.
Allegro zablokowało mu możliwość wszczęcia dyskusji w sprawie POZOSTAŁYCH produktów z tego zamówienia.
Gdzie napisał że chce na bazie jednego produktu dostać protecta za wszystkie?
Sztuka rozumienia tekstów pisanych leży i kwiczy.