Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Kupiłam klimatyzator za 1400zł na allegro. Zauważyłam że leci z niego woda,i zalało mi panele które nadają się do wymiany. Zgłosiłam reklamację odesłałam produkt 22.08.2024 roku dotarł do sprzdającego. 23.08.2024 roku sprzedający odpisał że został wysłany do serwisu. 28.08.2024 piszę że został uszkodzony w transporcie 22.08.2024. Przysyła zdjęcia i formularz spisany z kurierem. I obarcza mnie że źle spakowany karto plus folia bombelkowa. Składam wniosek allegro protect no i allegro 29.08.2024 wstrzymuje i karze mi isc na policję. Co ja mam powiedzieć policji jaki zabrać dokumenty?? Czemu allegro zostawia mnie bez pomocy. Nie mam ani klimatyzatora ani pieniędzy. Czy tak działa allegro protect??? Bardzo proszę o pomoc!! Dziękuję.
@komis-bell boisz się , ja nie i nazwę to po imieniu ---hipek - doradca wzięty prosto z ulicy nie mający zielonego pojęcia o prawach konsumenta , wklejający przygotowane przez grzejstołków formułki .
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Nie otrzymałam od allegro żadnej odpowiedzi ani sugesti. Czy picia jest konieczna by otrzymać zwrot środków??? Przecież 22.08.2024 odebrał paczkę gdyby paczka była uszkodzona to odrazu by mnie powiadomił. 23.08.2024 napisał spr-edający że orzekazał do serwisu. A 28.08.2024 napisał że paczka uszkodzona i spisany protokół z 22.08.2024. Przecież to widać że to oszust i przekręt. Do tego odrzucił reklamację bez podania dokumentów z serwisu. Tak poprostu reklamacja odrzucona dziękuję!!! Proszę o ponowne rozpatrzenie mojego wniosku i nie robienie że mnie kozła ofiarnego!!
@czarno99 napisał(a):
Proszę o ponowne rozpatrzenie mojego wniosku i nie robienie że mnie kozła ofiarnego!!
Umywanie rąk, to taka nowa taktyka Allegro.
Nie ważne ile godzin spędzisz na komisariacie i jak bardzo zniszczy Ci to zdrowie - Allegro i tak dołoży jakieś nowe wymagania (dokument, potwierdzenie), którego w końcu nie będziesz w stanie uzyskać. Byłem niedawno w podobnej sytuacji, gdzie Allegro razem z nieuczciwym sprzedawcą maltretowali mnie psychicznie ponad 2 miesiące, co spowodowało niestety uszczerbek na moim zdrowiu. Także dziękuję bardzo współpracownikom naszych drogich moderatorek @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Niestety - obecnie ochrona kupujących na Allegro nie istnieje.
Mówisz że kurier był przekierowany do serwisu i serwis po 6 dniach powiadomił że paczka jest uszkodzona??? A protokół z DPD spisany 22.08.24????
@czarno99 na policję owszem iść możesz poproś o dokument że odmowili wszczęcia postępowania też dopelnisz obowiązku tylko za robienie z ciebie głupka allegro powinno beknąć
Sprzedający wysłam w dyskusji. Odpowiednie przygotowanie paczki które uniemożliwi uszkodzenie zawartości oraz zapewni bezpieczny transport. Spakowałam w grubą folie bombelkową i karton. Jak paczka komuś spadnie lub będzie rzucona to nic nie pomoże.
Zaraz napiszę w dyskusji to co Oan karze. Zobaczymy jak zadziała.
@czarno99 jeśli dalej będą problemy udaj się do RPK , siedziby są w kazdych większych miejscowościach , opisz sytuację / szczególnie formę zwrotu / i poproś o interpretację na piśmie ,jak bedziesz to miała wróć do nas .
P.S. noszę portki z rozporkiem zapinanym na prawą stonę 😁
@mdrogeria @komis-bell proste kurier był zamówiony prosto do serwisu ten odebral jak się za naprawę wziął to stwierdził uszkodzenie w transporcie a za spakowanie odpowiada w tym przypadku kupujący
Może chociaż ktoś ma doświadczenie w takiej sprawie i może opisać co trzeba zgłosić na policję i jakie zabrać dokumenty itd.
Pytaj allegro. Ja właśnie się pytam???? Co mam powiedzieć idąc na policję ????? Może Moderator allegro podpowie. Mnie to wkurza że allegro jak coś się stanie to wysyła na policję i umywa rączki!!! A co allegro protect????
@czarno99 Poprosimy nasze moderatorki aby wskazały lub poprosiły o wskazanie przez konsultanta w dyskusji czego ma dotyczyć zgłoszenie na policji.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@ayo80 mam prośbę, czy mogłabyś poprosić pracownika, aby pomógł mi w dyskusji z klientką? Która otwarła dyskusję że nie otrzymała pieniędzy po zwrocie , którego nie zwróciła, bo nie może. Dotyczy zamówienia nr 3afbaf20-636e-11ef-ab79-efce2090ae7e dla konta koltat
@Halfrunt a co znaczy nie zwróciła bo nie może?
@ayo80 coś tu nie gra , @czarno99 pisze ,że sprzedawca zamawiał kuriera , czyli korzystała z jego transportu , więc wyprowadź go z błędu jak również doradców informując ,że w takim wypadku on odpowiada za losy przesyłki jak również samo pakowanie jeśli nie udzielił Ci w tym kierunku szczegółowej instrukcji ,a pewnie tego nie zrobił .
@czarno99 nie musisz iść na policję ,domagaj się na podstawie tego co napisałem wydania sprawnego produktu lub zwrotu środków .
Allegro kazało iść na Policję . Jak przyniosę im o wczeciu postępowania prawdopodobnie otrzymam zwrot z allegro protect. Tylko mnie zastanawia czy to konieczne Skoro sprzedajacy cały czas kręci.
@czarno99 " Jak przyniosę im o wczeciu postępowania prawdopodobnie otrzymam zwrot z allegro protect."
Postępowania w jakiej sprawie i z jakiego artykułu?
@czarno99 Konsultant Allegro wprowadził Cię w błąd. Jak już wszyscy pisali, nie masz po co iść na policję. Zaczekaj na instrukcje moderatorek.
Sprzedający zamówił kuriera, w świetle prawa jest nadawcą i podmiotem odpowiedzialnym za przesyłkę. Jednocześnie jako odbiorca rozporządza przesyłką, jest uprawniony do złożenia reklamacji u dostawcy.
W takiej sytuacji AP powinno Cię chronić. Sprzedający niech się przed Allegro tłumaczy, co tam u niego zaszło.
@czarno99 Jedna zasadnicza sprawa - czy informowałaś w dyskusji po czyjej stronie był feralny transport ? , jeśli tego nie zrobiłaś zrób to teraz i jednocześnie poproś doradcę o o pmoc . Doradca podejrzewam włącz\ył się już do duskusji , ale pewnie nie zapytał o najważniejsze więc napisz to jasno i wyraźnie , że sprzedawca odbierając od Ciebie paczkę własnym transportem wziął na siebie ryzyko przewozu .