Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam znajoma kupiła 4 produkty na stronie z wysyłką do paczkomatu. Z racji że te rzeczy były dla mnie wybraliśmy paczkomat do mnie przyszły 3 produkty kupujący nie odpowiada co w takiej sytuacji możemy zrobić ?
Od zakupu nie upłynęło jeszcze 14 dni sprzedający nie odpisuje do niej nic ja z ciekawości zapytałem o produkt odpowiedź w 10 minut. @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:53567398 Złożyć reklamację, otworzyć dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na jak zakup na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
dyskusja jest otworzona i ignorowane są wiadomości a pytanie o produkt z mojego konta już jak najbardziej odpowiedź się pojawiła w bardzo krótkim czasie
A już Alelgro się włączyło do dyskusji? taka dyskusja trwa 14dni i wówczas odznaczasz ja jako nierozwiązana i dostaniesz dostęp do wniosku o rekompensatę.
Nie, nie upłynęło jeszcze 14 dni.
Jak masz opcję poprosić o pomoc Allegro w dyskusji to proś, jak nie to musisz czekać te 14dni, chyba ze ktoś z Alelgro da Ci wcześniej możliwość złożenia wniosku.
Nie mam pojęcia czy jest możliwość ale trochę jaja prosić się na forum o pomoc gdzie strona daje takie możliwości po 14 dniach gdzie zdjęcia paczki, zawartości i opis problemu były wysłane do sprzedającego i zero odzewu
Nie ma prostych odpowiedzi, czasem to działa bez zarzutu, inni mają problemy.
I tak i nie prowadząc firmę informuje kupującego sprawdzam czy po prostu próbuje dojść do porozumienia. A nie wysyłam część produktów i się bujaj. Można poinformować o pomyłce albo braku towaru aktualnie, czy nawet odpisać dobrze sprawdzamy sprawę jeśli coś się dowiemy będziemy informować na bieżąco. Jak ja bym tak prowadził swoją firmę to za miesiąc nikt by po meble nie przyszedł, ale to już inna sprawa.
@Client:53567398 jeśli sprzedający nie odpisze w dyskusji, wezwij w niej naszego doradcę, który pomoże rozwiązać sprawę.
sprzedający nie odpisuje od 2 dni, na moją wiadomość odpisał momentalnie więc coś jest nie tak. Osoba która kupiła może po prostu już nie jest w zainteresowaniu. Trzeba zachęcać nowych klientów.
@Client:53567398 niech osoba, która złożyła zamówienie skontaktuje się z naszym supportem - może wezwać go w dyskusji lub napisać przez formularz.