Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@la_nika sorka że wcinam się w wątek , nie będę zakładał nowego jak ostatnio bo nie było i będzie odpowiedzi a wątek został przez was przeczytany, traktujcie jednakowo użytkowników , wiem że moje wypowiedzi wam nie pasują i czekacie aż popełnię jakiś błąd w wypowiedzi i napiszę coś niestosownego i dostanę bana tym razem dożywotnio , musiałem 2 problemy które występują na Gadane zgłosić doradcom bo wy nie reaguje cię na te zgłoszenia . Naprawcie te problemy.
@Agent555 nie wiem skąd pochodzą Twoje przypuszczenia. Odpowiadamy na Twoje wiadomości i nie czekamy aż "popełnisz jakiś błąd w wypowiedzi i napiszesz coś niestosownego".
Czy możesz napisać, czego dotyczącą Twoje problemy na Gadane albo podać numery spraw, w których je zgłosiłeś?
@la_nika ciągle cały czas pojawia się się ta ankieta, zaakceptowałem pliki cookies wypełniłem i wysłałem ankietę nie pomogło ankieta cały czas się pojawia , po raz drugi wypełniałem ankietę i wysłałem pojawił się komunikat ",nie wysłano odpowiedzi bo już je wysłałeś , coś w tym stylu " co mam zrobić żeby ta ankieta się nie pojawiła cały czas. Korzystam z aplikacji
2 problem gdy klikam ja w społeczności pojawia się to
@Agent555 Możesz doprecyzować, kiedy pojawia się komunikat ze zrzutu? Najpierw napisałeś, że cały czas wyskakuje Ci okienko z ankietami. Czy to znaczy, że okno ankiet i ten komunikat pojawiają Ci się jednocześnie?
@w_kiwi komunikat pojawia się że zrzutu kiedy klikam ja w społeczności .
Owszem ankieta pojawia się cały czas, zgłaszałem to może 2lub 3 tygodnie temu lecz mój wątek został przez was usunięty
@Agent555 Przez "ja" masz na myśli na swojego awatara?
@w_kiwi tak ,
Co mogę jeszcze zrobić żeby ta ankieta mi się cały czas nie pojawiała , gdy wchodzę na Gadane odrazu pojawia się ankieta , czytam wpisy lub chce coś napisać pojawia się ankieta. Ta ankieta pojawia się w odstępie tak co 3, 4 minuty ciągle
@Agent555 Konsultuję to. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@la_nika, @w_kiwi dodam jeszcze informacje.
W dniu wczorajszym odinstalowałem i zainstalowałem aplikacje, weszłam na Gadane zaakceptowałem pliki cookies wypełniłem i wysłałem ankietę, niestety nie pomogło nadal ankieta powraca , już nie wiem co mam zrobić, rozwiążcie ten problem , mam utrudnienia w korzystaniu z AG
@Agent555 u mnie ankiety też się pojawiają ale to jest związane z usuwaniem/czyszczeniem pamięci przeglądarki przy zamykaniu. Komunikat z błędem też się pojawia podczas próby usuwania szkiców wiadomości. Od 26-06-2024 też czekam na odpowiedź 😎
@Agent555 otwórz proszę stronę główną Gadane, a następnie klawiszem F12 włącz konsolę deweloperską i otwórz zakładkę "Application". Tak jak na tym zrzucie:
Zrób proszę zrzut swojego ekranu i wstaw go proszę tutaj.
@HolaOla jaka konsolę.
Nie posiadam konsoli korzystam z telefonu
@Agent555 w takim razie otwórz proszę Gadane na komputerze. Bez tego zrzutu nie będziemy w stanie sprawdzić przyczyny Twoich problemów.
@_HolaOla_ @la_nika No to ja spróbuję pomóc, mam podobne problemy co @Agent555
Oto widok konsoli na moim komputrze:
A w sprawie blokowania dostepu do moich ustawień tu na gadane pisałem do was w grudniu 23 r. Zero reakcji.
Nie skarże się przywykłem, taka jest uroda tego forum czasem też mnie to irytuje ale rozumiem naprawa byłaby bardzo droga i nieopłacalna.
Wiem, zgłosicie to "odpowiedniego zespołu" Miłego dnia życzę.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Nie mogę znaleźć wątku wypowiedzi w których pisałem pewnie został przez was usunięty, chciałem tam odpisać ,ciągle trzeba zakładać nowe wątki .Nie usuwajcie
Nie pomogło niestety , widać tak już pozostanie na stałe,
@Agent555 wątek jest tutaj 🙂
Tak jak prosiła Ola, potrzebujemy zrzutu ekranu z widoku z przeglądarki. Bez tego zrzutu nie będziemy w stanie sprawdzić przyczyny Twoich problemów.
@la_nika Przepraszam nie mogłem odnaleźć wątku .korzystam z przeglądarki od wczoraj na ten moment ankieta się nie pojawia gdy korzystam z przeglądarki, zobaczymy na jak długo
Gdy kliknę ja w społeczności pojawia się nadal komunikat zrzut ekranu już wysłałem
@Agent555 nie ma sprawy! Najważniejsze, że wszystko jest jasne 🙂
W sprawie "ja w społeczności" jeszcze nie mam odpowiedzi. Dam znać, gdy ją otrzymam.
@la_nika czy otrzymałaś odpowiedź
@Agent555 Instalowanie na nowo aplikacji Allegro nic nie da. Proszę, wyczyść dane podręczne przeglądarki na telefonie i dopiero wtedy zaakceptuj pliki cookies.