anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ankieta na forum Gadane

MAMY ROZWIĄZANIE!
Agent555
#18 Luminarz#

@la_nika  sorka że wcinam się w wątek , nie będę zakładał nowego jak ostatnio bo nie było i będzie odpowiedzi a wątek został przez was przeczytany, traktujcie jednakowo użytkowników , wiem że moje wypowiedzi wam nie pasują i czekacie aż popełnię jakiś błąd w wypowiedzi i napiszę coś niestosownego i dostanę bana tym razem dożywotnio , musiałem 2 problemy które występują na Gadane zgłosić doradcom bo wy nie reaguje cię na te zgłoszenia . Naprawcie te problemy.  

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 nie wiem skąd pochodzą Twoje przypuszczenia. Odpowiadamy na Twoje wiadomości i nie czekamy aż "popełnisz jakiś błąd w wypowiedzi i napiszesz coś niestosownego". 
Czy możesz napisać, czego dotyczącą Twoje problemy na Gadane albo podać numery spraw, w których je zgłosiłeś? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@la_nika   ciągle cały czas pojawia się się ta ankieta, zaakceptowałem pliki cookies wypełniłem i wysłałem ankietę nie pomogło ankieta cały czas się pojawia , po raz drugi wypełniałem ankietę i wysłałem pojawił się komunikat ",nie wysłano  odpowiedzi bo już je wysłałeś , coś w tym stylu "  co mam zrobić żeby ta ankieta się nie pojawiła cały czas. Korzystam z aplikacji 

2 problem gdy klikam ja w społeczności pojawia się to 

Screenshot_20240815-150734.png

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 Możesz doprecyzować, kiedy pojawia się komunikat ze zrzutu? Najpierw napisałeś, że cały czas wyskakuje Ci okienko z ankietami. Czy to znaczy, że okno ankiet i ten komunikat pojawiają Ci się jednocześnie? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@w_kiwi   komunikat pojawia się że zrzutu kiedy klikam ja w społeczności . 

 

Owszem ankieta pojawia się cały czas, zgłaszałem to może 2lub 3 tygodnie temu lecz mój wątek został przez was usunięty 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 Przez "ja" masz na myśli na swojego awatara? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@w_kiwi   tak , 

Co mogę jeszcze zrobić żeby ta ankieta mi się cały czas nie pojawiała , gdy wchodzę na Gadane odrazu pojawia się ankieta , czytam wpisy lub chce coś napisać pojawia się ankieta. Ta ankieta pojawia się w odstępie  tak co 3, 4 minuty ciągle 

Screenshot_20240815-185957.png

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 Konsultuję to. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@la_nika, @w_kiwi   dodam jeszcze informacje. 

W dniu wczorajszym odinstalowałem i zainstalowałem aplikacje, weszłam na Gadane zaakceptowałem pliki cookies wypełniłem i wysłałem ankietę, niestety nie pomogło nadal ankieta powraca , już nie wiem co mam zrobić, rozwiążcie ten problem , mam utrudnienia w korzystaniu z AG 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Agent555 u mnie ankiety też się pojawiają ale to jest związane z usuwaniem/czyszczeniem pamięci przeglądarki przy zamykaniu. Komunikat z błędem też się pojawia podczas próby usuwania szkiców wiadomości.  Od 26-06-2024 też czekam na odpowiedź 😎

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 otwórz proszę stronę główną Gadane, a następnie klawiszem F12 włącz konsolę deweloperską i otwórz zakładkę "Application". Tak jak na tym zrzucie: 

Zrzut ekranu 2024-08-16 o 09.40.52.png

Zrób proszę zrzut swojego ekranu i wstaw go proszę tutaj. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@HolaOla  jaka konsolę.

Nie posiadam konsoli korzystam z telefonu  

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 w takim razie otwórz proszę Gadane na komputerze. Bez tego zrzutu nie będziemy w stanie sprawdzić przyczyny Twoich problemów. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@_HolaOla_   @la_nika  No to ja spróbuję pomóc, mam podobne problemy co @Agent555 

Oto widok konsoli na moim komputrze:Schowek01.jpg

 

A w sprawie blokowania dostepu  do moich ustawień tu na gadane pisałem do was  w grudniu 23 r.  Zero reakcji.

Nie skarże się przywykłem, taka jest uroda tego forum czasem też mnie to irytuje ale rozumiem naprawa  byłaby bardzo droga i nieopłacalna.

Wiem, zgłosicie to "odpowiedniego zespołu"  Miłego dnia życzę.

 

 

oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_   

 

Nie mogę znaleźć wątku wypowiedzi w których pisałem pewnie został przez was usunięty, chciałem tam odpisać ,ciągle trzeba zakładać nowe wątki .Nie usuwajcie 

 

Nie pomogło niestety , widać tak już pozostanie na stałe, 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 wątek jest tutaj 🙂
Tak jak prosiła Ola, potrzebujemy zrzutu ekranu z widoku z przeglądarki. Bez tego zrzutu nie będziemy w stanie sprawdzić przyczyny Twoich problemów. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@la_nika    Przepraszam nie mogłem odnaleźć wątku .korzystam z przeglądarki od wczoraj na ten moment ankieta się nie pojawia gdy korzystam z przeglądarki, zobaczymy na jak długo 

 

Gdy kliknę ja w społeczności pojawia się nadal komunikat zrzut ekranu już wysłałem 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 nie ma sprawy! Najważniejsze, że wszystko jest jasne 🙂
W sprawie "ja w społeczności" jeszcze nie mam odpowiedzi. Dam znać, gdy ją otrzymam. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

@la_nika  czy otrzymałaś odpowiedź 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 Instalowanie na nowo aplikacji Allegro nic nie da. Proszę, wyczyść dane podręczne przeglądarki na telefonie i dopiero wtedy zaakceptuj pliki cookies. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów