anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ankieta na forum Gadane

MAMY ROZWIĄZANIE!
Agent555
#19 Nestor#

@la_nika  sorka że wcinam się w wątek , nie będę zakładał nowego jak ostatnio bo nie było i będzie odpowiedzi a wątek został przez was przeczytany, traktujcie jednakowo użytkowników , wiem że moje wypowiedzi wam nie pasują i czekacie aż popełnię jakiś błąd w wypowiedzi i napiszę coś niestosownego i dostanę bana tym razem dożywotnio , musiałem 2 problemy które występują na Gadane zgłosić doradcom bo wy nie reaguje cię na te zgłoszenia . Naprawcie te problemy.  

oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31
LEW433
#21 Demiurg#

@Agent555 Taka ankieta pojawia się po czyszczeniu plików, przeglądarki, U Ciebie pewnie telefonu, sprawdź czy przypadkiem tak nie jest!

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@LEW433  Tak nie jest. Ja włączyłem się do tej dyskusji około pół godziny temu,  wysłałem zrzut ekranu, niczego nie czyściłem.  Ankieta od tego czasu się nie pojawiła. Jaki wniosek?  Wyświetlanie sie ankiety nie zależy od użytkownika, żadne cookies.....

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

 Teraz się ankieta pojawiła,  13 minut po wpisie dyspensa została cofnięta.  OK, tak trzymać!

oznacz moderatorów
Crow_Empire
#13 Ambasador#

Ja ręcznie wycinam ten Alleszajs.

uBlock, AdGuard, AdBlock i inne.

Ta ankieta wyprowadza z równowagi, jest natarczywa. Tak samo te wszystkie wysuwające się okienka, cudowne twory Alleszajsowe. Oni zwyczajnie lubią uprzykrzać nam życie w celu osiągnięcia własnych korzyści.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  > ankieta na AG pokazuje się za każdym razem 3-5 minut po zalogowaniu > błąd "Ja w społeczności" też jest dłuższy czas > nikt z tym nic nie robi

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_   

Już pisałem usuńcie na zawsze ta ankietę ona jest niepotrzebna i być może już wszystko będzie ok , wielu użytkowników zgłasza ten problem , u mnie problem nadal występuje 

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  > takich bzdur jest więcej np. Tak jak zapowiadaliśmy, usunęliśmy z Twoich aktywnych ofert numery GTIN (EAN), które nie są zarejestrowane w bazie Organizacji GS1> wchodzę na stronę uzupełnij parametry > dostaję komunikat > Nie masz ofert z brakującymi parametrami. > to się powtarza co 2-3 tygodnie

Drugi kwiatuszek > dostaliśmy zgłoszenie, że Twoja oferta może naruszać regulamin Allegro i/lub przepisy prawa. Zweryfikowaliśmy ją i usunęliśmy ze wszystkich rynków, na których była dostępna. > wchodzę na stronę z linku > dostaję info > NIE ZALEŹLIŚMY TAKICH OFERT

Pytanie podstawowe > za co programiści biorą kasę? > błąd za błędem i nikt tego nie poprawia > no chyba, że to automat wysyła co jakiś celem zdyscyplinowania sprzedających i utwierdzenia ich w przekonaniu, że "oko Saurona" widzi wszystko > ew. że "wielki brat patrzy"

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Agent555  A ja muszę się pochwalić że ankiety się pozbyłem.  Była jakaś aktualizacja firefoksa i pojawiła się ponownie opcja akceptacji cookies. Więc kliknąłem zgodę - na wszelki wypadek. Pomogło, nie mam już ankiety przynajmniej tydzień a może dłużej.  Ale tak być nie powinno, nikt nie powinien w ten sposób wymuszać zgody na niechciane pliki.

Jest też sposób na tą żółtą tablicę "Wystąpił nieoczekiwany błąd..." 

Trzeba zacząć pisać nowy tekst  w dowolnym wątku.  Po napisaniu  kilku wyrazów  trzeba przerwać pisanie i kliknąć  swoją ikonę u góry po prawej a następnie "Ja w społecznośći"

Blokada zniknie, a to co wpisałeś w wątku zapisze się w "Szkice"  Lepiej tego przez kilka dni nie ruszać bo jeśli ruszysz to konto ponownie spotka nieoczekiwany błąd

Nie ma za co...

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

@la_ nika   czy możecie coś zrobić z tym błędem gdy klikam ja w społeczności pojawia się to od kilku miesięcy 

Screenshot_20240923-202812.png

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 przepraszam, że nie otrzymałeś odpowiedzi w poprzednim wątku. Zgłosiliśmy problem do zespołu technicznego. Poprosiłam o przypomnienie się w zgłoszonym zadaniu. Nasi informatycy znaleźli przyczynę, ale rozwiązanie jest po stronie firmy, która udostępnia nam tę przestrzeń. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

@la_nika   czy zostanie to naprawione , czy to już tak pozostanie 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 mam nadzieję, że zostanie to naprawione, tak jak pisałam ponownie przypomnieliśmy się w zadaniu do działu technicznego, aby to naprawili.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów