Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam komputer za 2241 zł. Dzisiaj moje zamówienie zostało anulowane – w opisie podano brak towaru, a w wiadomości do mnie stwierdzono, że to był błąd systemu (co, sądząc po negatywnych opiniach sprzedającego, zdarza się dość często). Tymczasem sprzedający wystawił ten sam towar ponownie, w cenie 3958 zł (normalnie ten komp lata w różnych sklepach w granicach 2999-4000zł) z dostępnością 28 sztuk. W opiniach o sprzedającym widzę, że taka praktyka jest u niego częsta, co wygląda na celowe działanie mające na celu podbicie ogłoszenia na Allegro.
Gdyby faktycznie była to jednorazowa pomyłka, przymknęłabym na to oko, ale w takiej sytuacji jestem wk....... ... zirytowana, że ktoś wykorzystuje mnie do podbijania swojej oferty. Tym bardziej, że wybierając tego sprzedającego, straciłam możliwość zakupu tego samego komputera w podobnej cenie na Morele – zdecydowałam się na zakup przez Allegro tylko ze względu na Allegro Pay. Dodatkowo, do tego komputera zdążyłam już zakupić oryginalny klucz systemu operacyjnego którego nie mogę zwrócić, bo kodów systemowych nie da się zwrócić. Nie wiem nawet czy w ogóle go wykorzystam ponieważ wiele gotowych komputerów jest już wyposażonych w system operacyjny... No i pytanie co ja mogę z tym teraz zrobić? Odpowiedź od allego że im przykro ale "możemy na ten moment monitorować działania sprzedającego" mnie nie zadawala.
@Acerola220 błąd w cenie o ponad 90% sprzedawca mógł się powołać na to i odmówić realizacji zamówienia
Kupiłam za 2241zł, teraz wystawił za 3958zł to nie jest 90% a normalnie stoi w cenach jak pisałam wcześniej. Ta cena po której go zakupiłam też nie jest nadzwyczajna bo bywał ten komp czasami w podobnej cenie na a m a z o n i e i nawet tego samego dnia w którym go zakupiłam na morele.
Tu zawsze jak sprzedający nie wysyła to inni sprzedający piszą że się pomylił, że może nie wysyłać- anulować zakup itd, natomiast jak kupujący nie opłaci zakupu albo zwraca to nie napiszę jak go nazywają " osz...." itd.
@LEW433 podobnie mialem z ssd, o dziwo po monitach gostek dostal od Allegro jednodniowe wstrzymanie calej sprzedazy po przedstawieniu calej dokumentacji mailowej; za zwroty - oszustem ??? w 14 dniach? ...to cos nowego 🙂 choc dyskusje otworzyc i nie zamykac , i np pytanie zadac w sobote wieczorem ....to istotne ..........i od lat marzy mi sie czarna lista sprzedawcow ..echhhhh ..jak nie opalci ??lol 😃no to nie oplaci...moze nie ma srodkow ..moze sie rozmyslil..jego prawo ..zakladajac ze to nie zywiec jak w przypadku tej Pani czy tego od ssd
@Acerola220 spory mam zbity ekran i odczytałem 224 zł 😏
Nic nie ma za darmo! Prosę szukać dalej! Konec tematu.
A gdzie tu jest za darmo jak kupiłam kompa po lekko obniżonej cenie w której bywa od czasu do czasu na innych stronach? Sprzedający robi wała z klientów i tyle.
Jakie darmo ??? Szukala, znalazla, zaplacila !!! Za darmo to on trzyma kase klientki, ktora teraz czeka na jej zwrot ...koniec tematu? lol
Tak zostaje komentarz, odpowiedni. A Tobie sąd.
Actina ? Ryzen 5, rtx 3060 ?
Cwaniaczek, 6 sztuk sprzedanych za prawie 4k haha
No i właśnie takiego cwaniactwa nie lubię. Olałabym to jakby to był zwykły błąd ale jak widzę coś takiego to się aż we mnie gotuje i mam ochotę takiemu sprzedającemu zrobić jesień średniowiecza...
Nie ma sensu. Proszę szukać okazij dalej! 🙂 Albo wyjść z domu po sklepach i przejrzeć ceny na laptopy . Ludzie obudzcie się , nic nie ma za darmo! Koniec tematu!
tak jest
@lukas900 ciekawe czy jesli teraz ma: "6 osób kupiło tę ofertę" i ktos zwrocil badz anulowal .czy jest odpowiednio redukowana liczba zakupionych produktow ..bo w ten sposob to fakt : pole do naduzyc
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Celowe działanie to to na pewno nie było. Sprzedawca wie, ze wiązałoby się to z duzym ryzykiem otrzymania negatywa, co znacznie obniży sprzedaż.
82 negatywne opinie - pisane jedna po drugiej w krótkim odstępie czasu na różny sprzęt. Większość sądząc po komentarzach tyczy się tego samego problemu tzn anulowania tanich zamówień a potem wystawieniu tego samego towaru po cenie regularnej i nazywają to siebie wygodnie "błąd systemu" i brakiem towaru. Parę negatywów nic nie zrobi molosowi z paroma tysiącami pozytywnych opinii.