
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, 11 lipca 2021 kupiłam hamak (nr aukcji 10752463475). Po kilkunastu minutach anulowałam zamówienie - mąż w międzyczasie znalazł lepszą ofertę.
Sprzedający nie wysłał towaru, nie zwrócił pieniędzy, nie odbiera telefonu i nie odpisuje na wiadomości wysłane do niego.
Aukcja anulowana więc nie mogę otworzyć sporu. Co w takiej sytuacji zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@aniabek W tej sytuacji zgłoś problem do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Zadziała podobnie jak spór. Sprzedawca otrzyma ponaglenie i szybko pieniądze odda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@aniabek w tym przypadku złóż proszę wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika byłam na wakacjach... z dwójką dzieci na głowie ciężko znaleźć chwilę na załatwianie takich spraw. Już składam wniosek. Dziękuję za pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@aniabek jasne, rozumiem. Na złożenie takiego wniosku masz jeszcze czas, więc o nic się nie martw. Gdybyś napotkała jakieś problemy, napisz proszę tutaj, chętnie Ci pomogę 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika Mimo ostrzeżenia wysłanego sprzedawcy przez Allegro nadal cisza - nie dostałam zwrotu pieniędzy ani żadnej informacji od sprzedającego 😞 poprosiłam Allegro o ponowne rozpatrzenie wniosku o rekompensatę... czekam.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@aniabek, przykro mi, że spotkałaś się z taką sytuacją - mam nadzieję, że się nie powtórzy. 🙂 Widzę również, że przyznaliśmy Ci rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Środki otrzymasz w ciągu 2 dni roboczych.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dostałam zwrot pieniędzy od Allegro. Dziękuję wszystkim za pomoc 🌸