anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

anulowanie formularza zwrotu przez sprzedającego na prośbę kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
justyna_trzy
#8 Zapaleniec#

Moja sytuacja:

Zamówiłam 3 sweterki, płatność z Allegro Pay, zamówienie przyszło. Zdecydowałam się jednak na odesłanie jednego z nich. Podczas wypełniania formularza zwrotu - pomyliłam się i wybrałam nie ten sweter.

Nie miałam możliwości cofnięcia tej opcji, kodu zwrotu tj. etykiety do wysyłki nie generowałam. Towar nie został wysłany... Napisałam do Alina Bot i otrzymałam taką odpowiedź:

“Hej Justyna, tu Allina!

Nie możemy anulować Twojego zwrotu, ale mam dla Ciebie dwa wyjścia z tej sytuacji:

  1. Napisz do sprzedawcy i poinformuj o anulowaniu zwrotu. Dane kontaktowe znajdziesz w mailu po zakupie albo w zakładce O Sprzedającym na stronie oferty. Możesz też łatwo skontaktować się przez Centrum Wiadomości.
  2. Złóż nowe zamówienie. Za poprzedni zakup otrzymasz zwrot – sprzedawca ma na to 14 dni od Twojej rezygnacji.

Czuję w algorytmach, że dasz radę!”

Następnie napisałam do sprzedawcy z prośbą o “anulowanie zwrotu” / modyfikacją obecnego formularza zwrotu - oznaczenie innego swetra”

Sprzedawca odpisał w taki sposób:

“Zwrotu nie da sie anulowac pieniadze sa zwracane za ten towar, ktory fizycznie dotarl”.

Koniec tej historii taki, odesłałam to co oznaczyłam w formularzu dla świętego spokoju - cena sweterka była niska - na szczęście! Ten sweter, który odesłałam i tak kupię.

Piszę tutaj, bo nie wierzę, że nikomu coś takiego się nie zdarzyło… (X zwrotów nadawałam i to mój pierwszy raz z pomyłką).

Wydaje mi się, że sprzedawca olał temat: być może z niewiedzy. Dajcie znać co myślicie, a może mieliście taką sytuację. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
fox_paws
#14 Krzewiciel#

@justyna_trzy Zgłaszając zwrot odstępujesz od umowy kupna i przedmiot przestaje być Twoją własnością. Umowa kupna przestaje istnieć.

Nie można anulować anulowania nieistniejącej umowy.

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

To Ci się źle wydaje. Sprzedawca nie ma możliwości anulowania zwrotu. Alina zwykle nie wie o czym pisze ale dzielnie wtrynia się w każdą rozmowę. 

oznacz moderatorów
fox_paws
#14 Krzewiciel#

@AnnaG-Antyki @justyna_trzy Poza tym tracisz prawo do reklamacji, bo przedmiot nie jest Twoją własnością, a umowy kupna nie ma.

oznacz moderatorów
justyna_trzy
#8 Zapaleniec#

Dzięki za przystępną odpowiedź bez "cytowania regułek". Czyli pozostaje kontynuacja zwrotu i tyle. @AnnaG-Antyki 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@justyna_trzy a co stało na przeszkodzie zgłosić zwrot docelowego sweterka i go zwrócić ? A tego co chwiałaś sobie zostawić to go zostawić. Finalnie sprzedawca i tak by Ci zwrócił tylko za ten fizycznie zwrócony tym bardziej, że wiedział że się pomyliłaś.

oznacz moderatorów
justyna_trzy
#8 Zapaleniec#

Cena różniła się, była nieco wyższa, kolor też inny. Było też 3 przedmioty w zamówieniu. Jakby była jeden - no problem. Dziwi mnie nie można się "cofnąć" lub "edytować". W sumie można zwrot z zamówienia zwrócić tylko raz, czyli jednokrotnie go edytować. Miałam wątliwości, bo Alina podała jednak opcje 1... @Client:44052296 

oznacz moderatorów