Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moja sytuacja:
Zamówiłam 3 sweterki, płatność z Allegro Pay, zamówienie przyszło. Zdecydowałam się jednak na odesłanie jednego z nich. Podczas wypełniania formularza zwrotu - pomyliłam się i wybrałam nie ten sweter.
Nie miałam możliwości cofnięcia tej opcji, kodu zwrotu tj. etykiety do wysyłki nie generowałam. Towar nie został wysłany... Napisałam do Alina Bot i otrzymałam taką odpowiedź:
“Hej Justyna, tu Allina!
Nie możemy anulować Twojego zwrotu, ale mam dla Ciebie dwa wyjścia z tej sytuacji:
Czuję w algorytmach, że dasz radę!”
Następnie napisałam do sprzedawcy z prośbą o “anulowanie zwrotu” / modyfikacją obecnego formularza zwrotu - oznaczenie innego swetra”
Sprzedawca odpisał w taki sposób:
“Zwrotu nie da sie anulowac pieniadze sa zwracane za ten towar, ktory fizycznie dotarl”.
Koniec tej historii taki, odesłałam to co oznaczyłam w formularzu dla świętego spokoju - cena sweterka była niska - na szczęście! Ten sweter, który odesłałam i tak kupię.
Piszę tutaj, bo nie wierzę, że nikomu coś takiego się nie zdarzyło… (X zwrotów nadawałam i to mój pierwszy raz z pomyłką).
Wydaje mi się, że sprzedawca olał temat: być może z niewiedzy. Dajcie znać co myślicie, a może mieliście taką sytuację. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@justyna_trzy Zgłaszając zwrot odstępujesz od umowy kupna i przedmiot przestaje być Twoją własnością. Umowa kupna przestaje istnieć.
Nie można anulować anulowania nieistniejącej umowy.
To Ci się źle wydaje. Sprzedawca nie ma możliwości anulowania zwrotu. Alina zwykle nie wie o czym pisze ale dzielnie wtrynia się w każdą rozmowę.
@AnnaG-Antyki @justyna_trzy Poza tym tracisz prawo do reklamacji, bo przedmiot nie jest Twoją własnością, a umowy kupna nie ma.
Dzięki za przystępną odpowiedź bez "cytowania regułek". Czyli pozostaje kontynuacja zwrotu i tyle. @AnnaG-Antyki
@justyna_trzy a co stało na przeszkodzie zgłosić zwrot docelowego sweterka i go zwrócić ? A tego co chwiałaś sobie zostawić to go zostawić. Finalnie sprzedawca i tak by Ci zwrócił tylko za ten fizycznie zwrócony tym bardziej, że wiedział że się pomyliłaś.
Cena różniła się, była nieco wyższa, kolor też inny. Było też 3 przedmioty w zamówieniu. Jakby była jeden - no problem. Dziwi mnie nie można się "cofnąć" lub "edytować". W sumie można zwrot z zamówienia zwrócić tylko raz, czyli jednokrotnie go edytować. Miałam wątliwości, bo Alina podała jednak opcje 1... @Client:44052296