anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zakupu, brak zwrotu środków.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Ernest_kuki
#7 Wielbiciel#

Mam problem z odzyskaniem środków za zakupy anulowany. Kupiłem domek drewniany, ale anulowałem zakup, bo znalazłem tańszą ofertę, a  na dodatek na koncie sprzedającego zaczęły pojawiać się negatywne opinie. Zakup anulowany 26.03. mimo prób kontaktu ze sprzedającym za pomocą e-maila i telefonicznie nie ma żadnego odzewu a dodatkowo konto jest w tej chwili zawieszone. Czy muszę to zgłosić na policję czy jest jakaś szansa na odzyskanie tych środków w inny sposób??

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
xyz96
#21 Demiurg#

Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Jeżeli mimo to nie otrzymasz zwrotu wpłaty, złóż wniosek o jej zwrot z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Zazwyczaj nie trzeba zgłaszać sprawy na policję.

oznacz moderatorów
Ernest_kuki
#7 Wielbiciel#

Dzięki za informacje, zgłosiłem problem na razie przez ten pierwszy formularz i poczekam na jakieś informacje od allegro a jak to nic nie da to złoże wniosek o zwrot z POK.

Pozdrawiam! 

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Ernest_kuki, wkrótce powinieneś dostać odpowiedź na maila. Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania, daj znać, chętnie pomogę. 🙂  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
Halfrunt
#18 Luminarz#

@mr_oma Cześć mogła byś dla mnie sprawdzić czy zwrot do klienta z dnia 20.12.2021 roku został zrealizowany prawidłowo? Mnie zszedł, a klient twierdzi że go nie otrzymał. Numer zwrotu b531dbf0-6189-11ec-82f2-73305bd550cd 

dotyczy zamówienia nr

c26e47a0-506c-11ec-9064-bd30f0204444
 
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Halfrunt Tak, zwrot został prawidłowo zlecony. Jeśli klient ma wątpliwości, zasugeruj, żeby skontaktował się z nami bezpośrednio. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Halfrunt
#18 Luminarz#

@nat_not Dziękuję za odpowiedź. Tak też zasugerowałem by najpierw sprawdził wpływy w dniach 20 - 23 go grudnia na swoim koncie, z którego dokonywał płatności za zakup, a następnie jeśli brak to kontakt a Allegro, nawet dałem mu gotowego linka. Na razie mam z nim spokój.

 

oznacz moderatorów