Anulowanie zakupu w allegro pay

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Witam kupiłam produkt przez allegro pay po czym anulowalam transakcje sprzedający od 7 dni nie przesyła zwrotu nie można rozpocząć dyskusji co jest absurdem . Jak allegro zabezpiecza kupujących przed takimi sytuacjami nie zamierzam spłacać rat za coś czego w życiu nie widziałam na oczy chyba w tej sytuacji raty powinny przejść na sprzedającego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48944032 Po anulowaniu zakupu w opcji Allegro Pay pieniądze nie wracają do Ciebie, tylko powtórnie zasilają Twój limit na kolejne zakupy.
Do anulowanego zakupu Dyskusji nie otworzysz, ale możesz poprosić o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... zadziała podobnie, sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i wpłatę zwróci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak jest niestety po anulowaniu zakupu, tu masz to opisane: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/dlaczego-nie-mozna-zalozyc-dyskusji-do... Kasa nie wraca do Ciebie tylko do allegro pay.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak mam tylko nadzieję że pieniądze tam wrócą ogólnie ciężko się dogadać z tym sprzedającym .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wróci nie martw się, za dużo sprzedawca ma do stracenia.😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48944032 Jak masz Smarta to możesz nie anulować zakupu, zawsze można zrobić zwrot i wówczas możesz otwierać dyskusję, tak normalnie.😁

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam nauczkę dziękuję za podpowiedź 🙆😅

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poczekam do poniedziałku jak nic się nie zmieni to wypełnię formularz 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Termin 14 dni, które sprzedawca ma na zwrot jeszcze nie upłynął.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak jeszcze nie ale tak jak wspomniałam jest problematyczny kontakt ze sprzedającym co mnie trochę martwi tym bardziej że pierwszy raz zrobiłam błąd przy zamówieniu i je anulowalam dokonałam zakupu 2 raz przedmiot (piaskownica i ławeczka ) przyszedł uszkodzony i odbiegający od opisu jak i zdjęć sprzedający zapewnił że zamówią kuriera który przyjedzie i wymienia produkt czekam 3 dzień a tu kuriera brak tak jak i odpowiedzi na wiadomości 🙃