Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Mój problem polega na tym, że kupiłem niedawno bojler w opcji za pobraniem. Niestety sytuacja zmusiła mnie do rezygnacji z zakupu. Jak to mam zrobić?. W zakładce Moje zakupy widnieje kupiona rzecz, ale jest opcja zwróć zakup, po kliknięciu której trzeba wypełnić nr konta do zwrotu pieniędzy. Szkopuł w tym, że zakup był za pobraniem., I tkwimy że sprzedawcą w impasie. Jak rozwiązać ten problem bo allegro pobrało sprzedawcy prowizję.
Aleksander Jaromin
@DBASOLAR skontaktuj się ze sprzedawcą , wskaże Ci właściwą ścieżkę dalszego postępowania .
@mdrogeria I tkwimy że sprzedawcą w impasie
@pinsplash w czym problem , wystarczająca w tej sytuacji jest pisemna rezygnacja z zamówienia , na tej podstawie sprzedawca występuje o zwrot opłaty transakcyjnej .... koniec problemu ,ale nie mamy prawa podejmować decyzji czy sugerować postępowania żadnej ze stron .
@DBASOLAR tak jak napisał @mdrogeria przez centrum wiadomości allegro ( wtedy będą to mogli zobaczyć) zrezygnuj z zakupu. A sprzedawca będzie mógł wystąpić o zwrot prowizji.
@mdrogeria Jak ze sprzedawcą tkwią w impasie, to raczej sprzedawca tez nie wie...
Sprzedawca wie od allegro, że trzeba anulować transakcję . Sęk w tym , że została anulowana, na piśmie pomiędzy mną a sprzedającym za pomocą centrum wiadomości.
Rezygnacja nastąpiła przez centrum wiadomości. Co dalej? Bo trzeba wypełnić formularz, a w nim podać dane konta bankowego, a kwota do zwrotu wpisuje się automatycznie. Co jeśli taki formularz wyślę, i okaże się że allegro nie odda sprzedawcy prowizji bo transakcja jest "lewa". Zakup był za pobraniem.
@DBASOLAR źle robisz , rozwiń szczegóły zakupu i użyj przycisku ,, pytanie do sprzedającego ,, a wręcz sugerowałbym ,, zgłoś problem z zakupem ,, i tam opisz sprawę .
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ otwarcie sporu ze sprzedawcą? W jakim celu? Żeby pokazać mu "środkowy palec"? Oboje w tym tkwimy i nie jest problemem Sprzedawcy niedopracowany system zwrotów prowizji. Przecież jak zgłoszę problemy z zakupem to będą ścigać Bogu ducha winnego sprzedającego..
@DBASOLAR grzecznie i rozumnie przeprowadzona dyskusja nie jest niczym złym , a sprzedawca będzie miał niepodważalny dowód Twojej rezygnacji z zakupu co ułatwi mu zwrot opłaty transakcyjnej , a bojler kosztuje parę stówek to i prowizja nie mała .
Ale anulowanie nastąpiło przez centrum wiadomości. Sprzedawca to ma na piśmie. Allegro nadal jednak wymaga wypełnienia formularza by móc zwrócić prowizję. Nie ważne jaka cena zakupu i jaka prowizja. Nie po to się pracuje by kogoś bogatego karmić. Są to pieniądze sprzedającego, więc mu się należą.
@DBASOLAR ma na piśmie to wystarczy do odzyskania prowizji po niewielkich komplikacjach . Nawet jeśli wypełnisz formularz zwrotu , a zwrot środków nie nastąpi przez AF / pobranie / sprzedawca będzie musiał pisać przez support wyjaśnienie ,inaczej opłaty transakcyjnej nie odzyska .
Czyli nie obawiać się i wypełnić formularz?? Nie będzie to uznane przez allegro i skarbówkę jak jakiś wałek.?
@DBASOLAR możesz wypełnić , system nie zaliczy przesyłki jako nienadana , a to też ma wpływ na jakość sprzedaży .
@DBASOLAR jeśli się dogadujesz ze sprzedającym to nie ma potrzeby otwierania dyskusji, to była tylko sugestia 🙂 Jeśli chodzi o zwrot wpłaty to wypełnij proszę formularz zwrotu, możesz tam podać swój numer konta i wówczas sprzedający zwróci Ci wpłatę na ten numer konta.
Będzie mógł otrzymać rabat transakcyjny jeśli spełnia pozostałe warunki.
@la_nika zrób sobie kawusię 😁 i przeczytaj jeszcze raz wątek , a szczególnie to - cyt,, ...., że kupiłem niedawno bojler w opcji za pobraniem.,,😁
Sprzedaż była ZA POBRANIEM. Żadnych pieniędzy nie zapłaciłem. jest to napisane na samiusieńkim początku. W pierwszym zdaniu.
@DBASOLAR podziwiam Twoje zaangażowanie w problem i chylę głowę , po mojemu zrobiłeś już wszystko , a nawet więcej niż do Ciebie należało . Uznaj problem za rozwiązany i zapomnij , a jak sprzedawca będzie maił komplikacje odeślij go TU do nas ...pozdr.
Jestem uczciwą osobą, a problem powstał z mojej winy. To JA naważyłem piwa więc muszę je wypić. Podesłałem sprzedawcy link do tematu, liczę że się uda rozwiązać zaistniały problem jak najszybciej i najprościej.
@DBASOLAR Nie martw się , zachowałeś się poprawnie , w takich i podobnych sytuacjach wysłane przesyłki wracają do sprzedawcy z odmową odbioru , a ten zostaje z opłatą za nadanie oraz powrót ,kontakt z odbiorcą oczywiście się urywa . Sprzedawca nie może mieć Ci nic do zarzucenia .