Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam dwa dni temu coś przez niedopatrzenie i chciałam to anulować jednak nie ma już tej opcji, pisałam do sprzedającego zapytał czy anulować a teraz nie odpisuje mimo logowania. Co zrobić w takiej sytuacji?
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
Jeśli nie ma takiej opcji;
Wszystkie trzy metody są tak samo ważne.
Po takim anulowaniu przed wysyłką nie musisz już odbierać paczki nawet wtedy, gdyby sprzedawca ją wysłał.
@Sklepik_odziez Anulować możesz tylko do czasu zmiany statusu zamówienia:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX
Ten gość mógłby anulować bo jeszcze nie wysłał.. ale zrobiłam tak jakby zwrot towaru
@Sklepik_odziez I ok.
@Sklepik_odziez No i bardzo dobrze zrobiłaś, zgodnie z moją instrukcją.
Anulować zakup, czyli odstąpić od umowy możesz w każdej chwili, a nie tylko do zmiany statusu. Najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
A jeśli zrobiłam zwrot to status gdzieś się zmieni ze pieniądze wrócą do mnie?
@Sklepik_odziez Tak, sprzedawca odda wpłatę, otrzymasz od Allegro e-mail w tej sprawie. Pieniądze wrócą na konto.
dzieki ☺️