anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
kamil911120
#7 Wielbiciel#

Kupiłem przedmiot, chciałbym anulować zakup lecz nie mam dostępnej takiej opcji. Możliwa jest tylko opcja "ZWRÓĆ CZĘŚĆ LUB CAŁOŚĆ ZAKUPU". Towaru którego jeszcze nie dostałem, a nawet nie został wysłany. Dodam ze wszystko jest opłacone. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
pinsplash
#21 Demiurg#

@kamil911120  Jeśli kupiłeś od osoby prywatnej - nie ma takiej opcji. Jeżeli od firmy, ale jest status zamówienia "w realizacji" - też nie ma takiej opcji.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
kamil911120
#7 Wielbiciel#

W miejscu gdzie naturalnie widnieje status przesyłki widnieje 

"Twoja przesyłka

PRZEWIDYWANY CZAS DOSTAWY

Przewidywaliśmy dostawę na wt. 6 paź. - śr. 7 paź., ale nadal nie mamy numeru listu przewozowego. Aby sprawdzić status przesyłki skontaktuj się  ze Sprzedającym."

 

Co do tego czy jest to sklep:

SPRZEDAJĄCY

mega-import 

M-SERWIS CHĘCIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA

(coś takiego widnieje) 

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
kamil911120
#7 Wielbiciel#

Jak wspominałem powyżej, nie mam możliwości wybrania takiej opcji jak Anulowanie zamówienia. Wystarczy że napisze do sprzedającego ze rezygnuje ??

Przy wcześniejszych zamówieniach była opcja anulowania (przynajmniej w tych których było to stosowane, wszystkich nie sprawdzałem).

oznacz moderatorów
kamil911120
#7 Wielbiciel#

OK dziękuję za link 😉 napisałem do sprzedającego, zobaczymy co odpisze.

Dziękuje za pomoc,

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

@kamil911120 sprzedawca ma możliwość wyłączenia opcji anulowania zamówienia przez klienta. W tej sytuacji możesz napisać do niego, ale lepiej jeśli zrobisz to wybierając opcję zwróć produkty (pomimo ich nie otrzymania) i w ten sposób odstąpisz od umowy. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@kamil911120 Anulować zakup możesz na Allegro na 3 sposoby - każdy jest tak samo ważny. Jeśli anulujesz przed wysyłką, nie masz obowiązku odbierać przesyłki, a sprzedający musi Ci oddać całą wpłatę.

 

  1. Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

 

Jeśli nie ma takiej opcji;

 

  1. Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

 

  1. Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.

 

oznacz moderatorów