
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupiłem przedmiot, chciałbym anulować zakup lecz nie mam dostępnej takiej opcji. Możliwa jest tylko opcja "ZWRÓĆ CZĘŚĆ LUB CAŁOŚĆ ZAKUPU". Towaru którego jeszcze nie dostałem, a nawet nie został wysłany. Dodam ze wszystko jest opłacone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kamil911120 Jeśli kupiłeś od osoby prywatnej - nie ma takiej opcji. Jeżeli od firmy, ale jest status zamówienia "w realizacji" - też nie ma takiej opcji.
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W miejscu gdzie naturalnie widnieje status przesyłki widnieje
"Twoja przesyłka
Przewidywaliśmy dostawę na wt. 6 paź. - śr. 7 paź., ale nadal nie mamy numeru listu przewozowego. Aby sprawdzić status przesyłki skontaktuj się ze Sprzedającym."
Co do tego czy jest to sklep:
mega-import
M-SERWIS CHĘCIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
(coś takiego widnieje)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możesz anulować.Tu masz to opisane:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak wspominałem powyżej, nie mam możliwości wybrania takiej opcji jak Anulowanie zamówienia. Wystarczy że napisze do sprzedającego ze rezygnuje ??
Przy wcześniejszych zamówieniach była opcja anulowania (przynajmniej w tych których było to stosowane, wszystkich nie sprawdzałem).

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
OK dziękuję za link 😉 napisałem do sprzedającego, zobaczymy co odpisze.
Dziękuje za pomoc,
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kamil911120 sprzedawca ma możliwość wyłączenia opcji anulowania zamówienia przez klienta. W tej sytuacji możesz napisać do niego, ale lepiej jeśli zrobisz to wybierając opcję zwróć produkty (pomimo ich nie otrzymania) i w ten sposób odstąpisz od umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kamil911120 Anulować zakup możesz na Allegro na 3 sposoby - każdy jest tak samo ważny. Jeśli anulujesz przed wysyłką, nie masz obowiązku odbierać przesyłki, a sprzedający musi Ci oddać całą wpłatę.
- Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.
Jeśli nie ma takiej opcji;
- Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
- Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.