Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot, chciałbym anulować zakup lecz nie mam dostępnej takiej opcji. Możliwa jest tylko opcja "ZWRÓĆ CZĘŚĆ LUB CAŁOŚĆ ZAKUPU". Towaru którego jeszcze nie dostałem, a nawet nie został wysłany. Dodam ze wszystko jest opłacone.
@kamil911120 Jeśli kupiłeś od osoby prywatnej - nie ma takiej opcji. Jeżeli od firmy, ale jest status zamówienia "w realizacji" - też nie ma takiej opcji.
W miejscu gdzie naturalnie widnieje status przesyłki widnieje
"Twoja przesyłka
Przewidywaliśmy dostawę na wt. 6 paź. - śr. 7 paź., ale nadal nie mamy numeru listu przewozowego. Aby sprawdzić status przesyłki skontaktuj się ze Sprzedającym."
Co do tego czy jest to sklep:
mega-import
M-SERWIS CHĘCIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
(coś takiego widnieje)
Możesz anulować.Tu masz to opisane:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX
Jak wspominałem powyżej, nie mam możliwości wybrania takiej opcji jak Anulowanie zamówienia. Wystarczy że napisze do sprzedającego ze rezygnuje ??
Przy wcześniejszych zamówieniach była opcja anulowania (przynajmniej w tych których było to stosowane, wszystkich nie sprawdzałem).
OK dziękuję za link 😉 napisałem do sprzedającego, zobaczymy co odpisze.
Dziękuje za pomoc,
Pozdrawiam
@kamil911120 sprzedawca ma możliwość wyłączenia opcji anulowania zamówienia przez klienta. W tej sytuacji możesz napisać do niego, ale lepiej jeśli zrobisz to wybierając opcję zwróć produkty (pomimo ich nie otrzymania) i w ten sposób odstąpisz od umowy.
@kamil911120 Anulować zakup możesz na Allegro na 3 sposoby - każdy jest tak samo ważny. Jeśli anulujesz przed wysyłką, nie masz obowiązku odbierać przesyłki, a sprzedający musi Ci oddać całą wpłatę.
Jeśli nie ma takiej opcji;