Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wykorzystałam kupon w wartości 50zł i następnie anulowałam zakup. Reszta pieniędzy, którą musiałam dopłacić już do mnie wróciła, ale kupon nie. Co zrobić?
A sprawdziłeś czy nie masz go w zakładce "Twoje zniżki" tam wraca w ciągu 24godz. i jest do wykorzystania podczas płatności.
W zakładce "moje monety i kopony" nie ma. A jest jeszcze jakaś inna zakładka?
@Client:35794841 Sprawdź tutaj. Jeśli kuponu tam nie ma, podaj numer tego anulowanego zamówienia.
5366afd0-aee0-11ee-a87c-91e3aba777ee
@Client:35794841 Zwrot płatności do tego zamówienia nie został zlecony przez nasz system. Skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedającym.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ a skąd zwrot reszty ?
Sprzedający napisał że zwrotem kuponów zajmuje się allegro a nie on. Że mam się kontaktować z nimi bo on swoją część zwrócił.
@Client:35794841 Tak, jak wspomniała Natalia, zwrot nie został zlecony przez nasz system. Jeśli sprzedawca zwrócił Ci środki bezpośrednio z konta, to kupon nie zostanie odnowiony. Musisz to wyjaśnić ze sprzedawcą.
@Client:35794841 Nie wróci do czasu jak sprzedający nie zwróci Ci środków, w ciągu 24godz. wraca przy anulowaniu płatności.
Ale zwrot reszty płatności już mam na koncie bankowym.
Napisałam do sprzedającego.