anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Automatyczne odpowiedzi muszą być zakazane na allegro

Client:39273094
#8 Zapaleniec

Automatyczna odpowiedz w zgłoszeniu ma być zakazana w alegro.

W alegro jest coś takiego jak średni czas na odpowiedź,  i na podstawie tego szacuje za ile czasu odpowie sprzedawca i też od tego zależy ocena którą allegro przydziela sprzedawcom co jest bardzo przydatną statystyką.

Ale bardzo dużo sprzedawców robią całą to statystykę wraz z ocenami bezsensownymi kiedy używają botów które są odpowiadają natychmiast bezsensowne rzeczy jak "Otrzymaliśmy waszą wiadomość"

Teraz kolejny raz spotykam klienta który nie odpowiada przez kilka dni zamiast tego ciągle mam automatyczne odpowiedzi "Otrzymaliśmy waszą wiadomość"

I co dalej? Czy to jest odpowiedź? TAK? Ale czy jakkolwiek to jest pomaga kupującemu? NIE!

I teraz według alegro takie sprzedawcy są ocenianie najwyżej! co raczej nie odpowiada celam których chcieli osiągnąć wprowadzając oceny za szybką odpowiedź.


oznacz moderatorów
35 ODPOWIEDZI 35

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta

Racja

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Mnie też te automatyczne wiadomości się nie podobają ,sam ich nie stosuje ale z drugiej strony się nie dziwię że sprzedawca tak się musi bronić przed niekiedy bezsensownymi pytaniami zadawanymi przez tych którzy np. nie mogą spać albo się czegoś czepiają np. chęcią zakupu poza portalem. 

oznacz moderatorów

DBESTSHOP
#9 Pomysłodawca

Są normalni kupujący i tacy oderwani od rzeczywistości. Pewien Pan zgłosił problem w sobotę  o 16 i w niedziele o 16.40 poprosił o pomoc allegro bo nie otrzymał odpowiedzi. Wiadomość brzmiała ,,witam czy przesyłka zostanie wysłana w poniedziałek" za to co zrobił w niedziele o 17.25 dostałem blokadę konta która trwała cztery dni. Allegro gdzieś miało to że o 17.30 odpisałem. Opisałem tak i czekałem 4 dni aż konto odblokują... Nie dziwcie się że małe firmy mają to badziewie (autorespondera) nie da się być co 2h na komputerze. Czasem śpimy i odpoczywamy, Polska to nie kraj że można mieć 7 pracowników którzy pracują też w nocy, w święta i dni wolne i odpisują

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@DBESTSHOP Mam mała firmę ,nie mam automatycznych odpowiedzi ale każde pytania (nawet te bez sensu) przychodzą w powiadomieniu na telefon i dzięki temu zwykle szybko można coś odpowiedzieć .

oznacz moderatorów

DBESTSHOP
#9 Pomysłodawca

ja też ale kilkukrotnie zblokowali mi w przeciągu 11 lat konto za nie odpisanie na czas i nie mówię tu o dniach tylko 24h albo za nie odpisanie na ,,dziękuję"  kupującego po załatwionej sprawie lub po odpisaniu że już zajmuję się sprawą.  Poczekaj i na ciebie przyjdzie czas wtenczas zrozumiesz 😛 11 lat prowadzę sprzedaż sam a wcześniej pracowałem u kogoś kto prowadził sprzedaż i widzę jak allegro się zmienia i niestety na gorsze. Bot Allegro nie weryfikuje sprawy ja człowiek tylko blokuje 🙂 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@DBESTSHOP Nie chwalę poczynań allegro bo nie ma czego chwalić ,sam prowadzę już prawie 20 lat sprzedaż i widzę do czego prowadzą "ulepszenia" allegro

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#15 Entuzjasta

@kolekcjoner608 ja nie mam takiej możliwości bo jestem pracownikiem i pracuje od pon do piątku, jak w weekendy mi przyjdą zapytania to logiczne, że mogę dopiero w poniedziałek odpisać...

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@sklep_solpio Kiedyś czytałem że odpowiedzi w weekendy nie liczą się do statystyk ale przez te ciągłe zmiany trudno ogarnąć co liczy się na daną chwilę.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Są firmy które po wysłaniu zapytania  wysyłają po jakimś czasie do pytającego pytanie sprawdzające czy jest usatysfakcjonowany kontaktem, czy jego sprawa została pomyślnie załatwiona.

Na Allegro taką rolę mogłaby odegrać na przykład Alina.  Zamiast dokuczać i utrudniać korespondencję mogła by wreszcie robić coś pożytecznego.

Mogła by, gdyby Allegro zależało naprawdę na obsłudze klientów,  ale na razie odnoszę wrażenie że zalezy im wyłacznie na statystykach.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:39273094 Przykład z życia : weekend , przed 1 rano, potencjalny kupiec z zagranicy, wysyła wiadomość  zapytaniem o przedmiot, godzina 6:30 rano tego samego dnia. wysyła kolejną wiadomość treści mniej więcej takiej : "takie podejście jest lekceważące dla kupującego, ciągle nie mam odpowiedzi, to nieprofesjonalne, kupię gdzie indziej"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

To samo mówię, boty są zwyczajnie obraźliwe dla klientów. Jedynym wyjątkiem od tej reguły były np informacje od firm nie pracujących w weekend, ze odpiszą w poniedziałek w tych i tych godzinach. Wszystko inne jest wkurzające. Człowiek wchodzi sprawdzić odpowiedź jak apka powiadomienie wyśle, a tu bot.... Bezsensu. A uczciwemu sprzedawcy mającemu 1.20 min średni czas i to tylko dlatego że jednen ludek w środku nocy zadał pytanie będą wysyłać komunikaty karzące to poprawić. idio**tyzm.

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:39273094 Skoro autoresponder ma być zakazany, to Allegro powinno też zakazać pytań od kupujących wysyłanych poza godzinami pracy > ja osobiście nie używam, ale już spotkałem się z pytaniami o 2 w nocy, o 4 rano i innych "bezbożnych" godzinach > a nawet miałem kiedyś 'PÓŁMÓZGA" który dzwonił o 1,30 w nocy, drugi pisał w nocy sms-y > od tego czasu wyłączam telefon na noc > poza tym 90% pytań jest zadawana przez ludzi, którzy nie umieją albo im się nie chce przeczytać opisu aukcji > na te pytania jest odpowiedź w opisie

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Kolega chce wyłączyć allegro, bo to serwis generuje 99.99% automatycznych odpowiedzi

ja pójdę dalej - niech kupujący płaci za zadane pytanie

Kolego się chyba zgodzi, że nie ma nic za darmo - ktoś ma odpowiadać z sensem niech otrzyma godną zapłatę

 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@RED Czasem dostaję pytanie, które nie dotyczy aukcji > wtedy odpowiadam "wiedzą kosztuje '

 

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz

Ja uważam, że jak jest jakiś "przepis", który nie działa i jest przez wszystkich omijany to powinno się go zlikwidować. Po prostu ten obowiązek odpowiedzi na wszystkie pytania (takie, które nie wymagają odpowiedzi albo spam lub scam) jest bez sensu.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:39273094 @vonNogay Nic tak nie dopinguje człowieka do działania, jak surowy zakaz. – Andrzej Majewski

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz

@Client:39273094 Spróbuj sam posprzedawać, to zobaczysz, tak do wygląda w praktyce. Powodem stosowania autoresponderów nie jest lenistwo sprzedawców, ale bzdurne wymagania Allegro - które czas odpowiedzi liczy niezależnie od pory dnia, dnia tygodnia, ani tego, czy sprzedawca na urlop/przerwę w sprzedaży. Naprawdę uważasz, że sprzedawca ma obowiązek odpowiadać o 3-ciej w nocy, w niedzielę o 6-tej rano czy będąc na urlopie lub w służbowej podróży?

Poza tym generalnie pomysł, że problemy daje się rozwiązać mnożeniem zakazów i regulacji, jest nie za mądry

oznacz moderatorów

Client:39273094
#8 Zapaleniec

A Co Alego ma do tego ze masz urlop? Oczywiście ze tak ma być!!! 

Sprzedawca który pracuje całodobowo oczywiście ze MA MIEĆ lepszą statystykę, dokonał tego własnym wysiłkiem i to jest jego przewaga konkurencyjna!!!
Wiec dokładnie tak to ma dzialac jeżeli masz wakacje i nie odpowiadasz to masz złą statystykę a ten, który potrafi odpowiadać sensowne rzeczy 24 /7 ma wybitną statystykę i jak kupujący chce mieć sprawę z najlepszym!

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz

@Client:39273094 Widać że nic nie zrozumiałeś, ale na szczęście to nie ty ustalasz zasady

oznacz moderatorów