anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Automatyczne rozwiązanie dyskusji

styxu12254
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Pomocy, chciałem zakończyć dyskusje jako nierozwiązana. Po wciśnięciu przycisku zakończ dyskusje, automatycznie została zakończona jako rozwiązana! Czuję się oszukany, bo towar jest wadliwy, a juz 14 dni po dyskusji która nie wniosła nic ze strony sprzedającego.

oznacz moderatorów
35 ODPOWIEDZI 35

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@styxu12254 Podaj numer tego zamówienia lub ID dyskusji. 🙂 

oznacz moderatorów

styxu12254
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2024-05-20-20-25-57-809_pl.allegro.jpg

Nie wiem czy to  to? Numer to : b0040b50-1905-11ee-a2de-09276ccc638a

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@styxu12254 Tak, to jest to. Zgłosiłam tę sytuację do odpowiedniego zespołu, wrócę tutaj z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

styxu12254
#7 Wielbiciel#

Super pozdrawiam. Chciałbym aby odrazu zaznaczyli sprawę jako nierozwiązana i proszę o pomoc allegro protect. 

oznacz moderatorów

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

Witam, tutaj znajomy styxu. Jako że nie chce kolegi co chwilę wypytywać, piszę że swojego konta. 

Czy mamy dalej coś robić z zakończeniem dyskusji, czy już państwo ją zrobią jako nierozwiazana i dostaniemy pomoc allegro protect?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:108395175 Nie, kiedy dyskusja zostanie wznowiona, to będziesz się musiał w niej wypowiedzieć i zapytać o możliwość Allegro Protect - nie zrobimy tego automatycznie. 

oznacz moderatorów

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

Generalnie napisaliśmy 6 maja i 17 maja sprzedajacy odpisal, że (screen) znowu trzeba pisać na whatsapp do kogoś tam i taka rękojmia. Wysłaliśmy odpowiedź, o jakie skrzydło chodzi i że daliśmy jasne informacje na samym poczatku co jest nie tak I że produkt jest wadliwy i żądamy zwrotu pieniędzy. Kontaktu od 17 maja brak. Dzisiaj jest 21 maja , wydaje mi się że według prawa i artykułu jakiegoś tam, to po tym terminie rekojmia jest uznana I powinno się zwrócić towar I oddać pieniądze? 

P.s Czy mam iść z tym na policję, bo inaczej się ze sprzedawcą nie dogadamy...

1000001860.jpg

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:108395175 Prowadź korespondencję tylko w ramach dyskusji Allegro, a w razie problemów korzystaj z przycisku "Poproś o pomoc Allegro". 

oznacz moderatorów

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

Prosiłem o pomoc na samym poczatku z kolegą i napisali ze sprzedajacy ma 24h na odpowiedź. On odezwał się po 2-3 dniach. Mam to wciskać co chwilę?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:108395175 Dyskusja została wznowiona. Określ w niej swoje roszczenia — udostępnienie wniosku Allegro Protect. 

oznacz moderatorów

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

Czyli mam napisać coś takiego? 

Wnoszę o roszczenie praw w sprawie i chce udostępnienie wniosku allegro protect z powodu niezgodności towaru z umową i wad produktu. Również z powodu nieokreślenia się sprzedawcy do moim żądań w sprawie. ? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:108395175 Tak, tylko napisz to w dyskusji, bo tylko z poziomu dyskusji możemy udostępnić Ci wniosek Allegro Protect. 

oznacz moderatorów

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

Napisałem koledze, aby tak zrobil. A ten wniosek trzeba wydrukować, wypełnić i wysłać skanem z dysku google do was? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:108395175 Nie, wniosek jest elektroniczny. 

oznacz moderatorów

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

Super, dziękuję bardzo uprzejmie za pomoc i udzielenie konkretnych informacji! Miłego dnia! 🙃

oznacz moderatorów

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

Witam ponownie, żadnego wniosku nie otrzymaliśmy. Ktoś z allegro napisał tak (screen 1), a sprzedawca po 15 dniach napisał że nie odda pieniędzy i allegro ma za niego oddawać, ponieważ to nie jego problem. LOL 

1000001872.jpg

1000001871.jpg

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:108395175 Skorzystaj z opcji "Poproś o pomoc Allegro" w dyskusji. 

oznacz moderatorów

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

Wczoraj wcisnęliśmy i napisano że  sprzedawca ma zwrócić pieniądze, bo zgodnie z prawem jest 14 dni po dyskusji. Co teraz mamy zrobić, skoro sprzedawca napisał że

"Żeby było jasne: chcę naprawić problem, ale nie chcę zwrotu pieniędzy. Jeśli Allegro zgodzi się na zwrot pieniędzy, Allegro bierze na siebie cała odpowiedzialność i ryzyko."

1000001871.jpg

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:108395175 To wciśnij to ponownie, wypowiemy się jeszcze raz. 

oznacz moderatorów