Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Pomocy, chciałem zakończyć dyskusje jako nierozwiązana. Po wciśnięciu przycisku zakończ dyskusje, automatycznie została zakończona jako rozwiązana! Czuję się oszukany, bo towar jest wadliwy, a juz 14 dni po dyskusji która nie wniosła nic ze strony sprzedającego.
@styxu12254 Podaj numer tego zamówienia lub ID dyskusji. 🙂
Nie wiem czy to to? Numer to : b0040b50-1905-11ee-a2de-09276ccc638a
@styxu12254 Tak, to jest to. Zgłosiłam tę sytuację do odpowiedniego zespołu, wrócę tutaj z odpowiedzią.
Super pozdrawiam. Chciałbym aby odrazu zaznaczyli sprawę jako nierozwiązana i proszę o pomoc allegro protect.
Witam, tutaj znajomy styxu. Jako że nie chce kolegi co chwilę wypytywać, piszę że swojego konta.
Czy mamy dalej coś robić z zakończeniem dyskusji, czy już państwo ją zrobią jako nierozwiazana i dostaniemy pomoc allegro protect?
@Client:108395175 Nie, kiedy dyskusja zostanie wznowiona, to będziesz się musiał w niej wypowiedzieć i zapytać o możliwość Allegro Protect - nie zrobimy tego automatycznie.
Generalnie napisaliśmy 6 maja i 17 maja sprzedajacy odpisal, że (screen) znowu trzeba pisać na whatsapp do kogoś tam i taka rękojmia. Wysłaliśmy odpowiedź, o jakie skrzydło chodzi i że daliśmy jasne informacje na samym poczatku co jest nie tak I że produkt jest wadliwy i żądamy zwrotu pieniędzy. Kontaktu od 17 maja brak. Dzisiaj jest 21 maja , wydaje mi się że według prawa i artykułu jakiegoś tam, to po tym terminie rekojmia jest uznana I powinno się zwrócić towar I oddać pieniądze?
P.s Czy mam iść z tym na policję, bo inaczej się ze sprzedawcą nie dogadamy...
@Client:108395175 Prowadź korespondencję tylko w ramach dyskusji Allegro, a w razie problemów korzystaj z przycisku "Poproś o pomoc Allegro".
Prosiłem o pomoc na samym poczatku z kolegą i napisali ze sprzedajacy ma 24h na odpowiedź. On odezwał się po 2-3 dniach. Mam to wciskać co chwilę?
@Client:108395175 Dyskusja została wznowiona. Określ w niej swoje roszczenia — udostępnienie wniosku Allegro Protect.
Czyli mam napisać coś takiego?
Wnoszę o roszczenie praw w sprawie i chce udostępnienie wniosku allegro protect z powodu niezgodności towaru z umową i wad produktu. Również z powodu nieokreślenia się sprzedawcy do moim żądań w sprawie. ?
@Client:108395175 Tak, tylko napisz to w dyskusji, bo tylko z poziomu dyskusji możemy udostępnić Ci wniosek Allegro Protect.
Napisałem koledze, aby tak zrobil. A ten wniosek trzeba wydrukować, wypełnić i wysłać skanem z dysku google do was?
@Client:108395175 Nie, wniosek jest elektroniczny.
Super, dziękuję bardzo uprzejmie za pomoc i udzielenie konkretnych informacji! Miłego dnia! 🙃
Witam ponownie, żadnego wniosku nie otrzymaliśmy. Ktoś z allegro napisał tak (screen 1), a sprzedawca po 15 dniach napisał że nie odda pieniędzy i allegro ma za niego oddawać, ponieważ to nie jego problem. LOL
@Client:108395175 Skorzystaj z opcji "Poproś o pomoc Allegro" w dyskusji.
Wczoraj wcisnęliśmy i napisano że sprzedawca ma zwrócić pieniądze, bo zgodnie z prawem jest 14 dni po dyskusji. Co teraz mamy zrobić, skoro sprzedawca napisał że
"Żeby było jasne: chcę naprawić problem, ale nie chcę zwrotu pieniędzy. Jeśli Allegro zgodzi się na zwrot pieniędzy, Allegro bierze na siebie cała odpowiedzialność i ryzyko."
@Client:108395175 To wciśnij to ponownie, wypowiemy się jeszcze raz.