Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Pomocy, chciałem zakończyć dyskusje jako nierozwiązana. Po wciśnięciu przycisku zakończ dyskusje, automatycznie została zakończona jako rozwiązana! Czuję się oszukany, bo towar jest wadliwy, a juz 14 dni po dyskusji która nie wniosła nic ze strony sprzedającego.
Witam ponownie, wydzwania do mnie teraz na telefon jakiś pan i mówi żeby wysłać gdzieś hulajnoge na serwis gwarancyjny. O co chodzi, bo czuje się teraz atakowany. Twierdził ze nie jest sprzedawca z allegro tylko dzwoni w jego imieniu. Zablokowałem numer.
bo prawdopodobnie włączył się w tę farsę gwarant czyli producent/dystrybutor.
dzwoni w jego imieniu - no a jak? Wy też piszecie w imieniu jakichś kolegów (?)
No właśnie nie wiem, tak mówił że od dystrybutora czy coś.
Mówiłem mu ze on sprzedawca nie jest, to powiedział że dobrze, on napisze do niego żeby on napisał po 20 dniach dyskusji żeby odeslac na serwis.
Dodał że co ja chce pieniądze od allegro protect czy coś tam, i już wtedy poczułem się atakowany.
Na prawie się nie znam ale skoro sprzedawca, po otrzymaniu wiadomosci i informacji o wadach, napisał o jakim skrzydle i nawet nie uzasadnił się do reszty w ciągu tych 16 dni dyskusji. To znaczy zemam rację co do wad hulajnogi czy skutera jak to tam oni piszą..
Witam, wcisnęliśmy ten przycisk i napisaliśmy o te allegro protect. Po 13 godzinie jakoś allegro napisało (screen). Co dalej, mam czekać na odpowiedź sprzedającego czy jak to wygląda? Bo generalnie jutro będzie 17 dzień dyskusji.
nie wiemy
Twoich obrazków nie widać
Nie wiem dlaczego nie widać. Tutaj mam skopiowany tekst, w takim razie.
Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. allegro 22 maja 2024 13:35 UniMart_QM Reklamacja z tytułu niezgodności z umową została uregulowana prawnie. Art. 2 pkt 4a oraz art. 43a i nast. ustawy o prawach konsumenta. W związku z tym zgodnie za obowiązującym w Polsce prawem mieli Państwo 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Nie wydali Państwo decyzji w terminie, dlatego zgodnie z prawem reklamacja została uznana za zasadną. Ponad to jest to kolejna reklamacja, a więc klient może już oczekiwać zwrotu pieniędzy. W związku z czym proszę UniMart QM o zwrot pieniędzy do klienta.
@Client:108395175 Przycisk- dyskusja nierozwiązana?
Wczoraj próbowalem z kolega, to było napisane że jest "rozwiazana". Mogę jeszcze raz spróbować, a jak znowu będzie tak samo i automatycznie zrobi "rozwiazana", co wtedy?
A to teraz oczekujesz na zwrot !
Czyli dyskusja która jest otwarta ze sprzedawcą ma zostac tak jak jest? Mamy nic nie robić, nie dawać " zakończ dyskusje", tylko czekać na coś dalej teraz?
Czekamy więc dalej.
Witam, sprzedawca napisał aby wysłać produkt na koszt własny na jakiś adres, jest 18 dzień dyskusji. Sprzedawca miał 14 dni na określenie się i tego nie zrobił czyli reklamacja jest uznana za pozytywnie rozpatrzoną.. teraz gdy wyślę hulajnoge oni mówią że będą ja naprawiać 4 tygodnie? Czyli już będzie 2 miesiące reklamacji lacznie z tym. Zanim ona pojedzie i tak dalej. Coś tu nie wygląda aby było zgodnie z prawem. Skoro jest uznana to powinni zamowic na swój koszt transport po towar, zabrać, oddać pieniądze i koniec tematu... jutro zadzwonię do rzecznika praw konsumenta i się dowiem od niego może jak to wszystko powinno wyglądać..
Witam, allegro napisało sprzedawcy tak.
"allegro 25 maja 2024 01:27
UniMart_QM nie wydali Pastwo decyzji reklamacyjnej w terminie, więc są Państwo zobowiązani do spełnienia roszczenia klienta, w tym wypadku do zwrotu pieniędzy.
Proszę do 27.05.2024 do końca dnia, odebrać produkt i dokonać zwrotu pieniędzy.
Czy zwrot pieniędzy ma być, w tym samym dniu?
Witam, sprzedajacy po 17 dniach dyskusji odmawia zwrotu pieniędzy. Co teraz?
Witam ponownie, po 19 dniach dyskusji nikt nie chce zwrócić pieniędzy ani zabrać wadliwego towaru. Co mam dalej robić skoro dyskusja trwa a sprzedajacy zaczyna wymyślać żeby to ją teraz gdzieś wysłać. Ze on pieniędzy nie odda itp... mamy iść na policję w końcu, czy jak? Proszę o pomoc! 🙃
Tak napisał dzisiaj, a dyskusja jest od 6 maja...
Witam Allegro, proszę o nie zwracanie pieniędzy klientowi, ponieważ hulajnoga klienta była długo używana i wartość hulajnogi spadła i nie możemy jej sprzedać jako fabrycznie nowej
UniMart QM 23 maja 2024 09:21 Witaj Allegro, błotniki, które wysyłamy do naszych klientów, powstają na podstawie tego, co mają w swoim aucie. Jeśli chodzi o problem z kierownicą, jest to normalne w przypadku hulajnogów. Odmawiam uznania reklamacji Odmawiam uznania reklamacji. Proszę nie zwracać pieniędzy klientowi, rozwiązaliśmy problem klienta, jeśli nadal ma pytania, może udać się do warsztatu.
UniMart QM 23 maja 2024 09:29 Szanowny kliencie, chcąc szybciej rozwiązać Twój problem, zaproponowałem nowe rozwiązanie. Wyślij swój samochód do naszego zagranicznego magazynu w celu przeglądu i naprawy. Oto adres naprawy: W.J. ul. Grodzka 13 Nowy Sącz 33-300 +48 793 640 833 Ponadto, jeśli jesteś bliżej adresu naprawy. Mamy nadzieję, że możesz samodzielnie przewieźć hulajnogę do naszego magazynu ul. Grodzka 13 Nowy Sącz 33-300 +48 793 640 833 Ponadto, jeśli jesteś bliżej adresu naprawy. Mamy nadzieję, że możesz samodzielnie przewieźć hulajnogę do naszego magazynu bez ekspresowej dostawy. Jeśli sam przewieziesz hulajnogę, zmniejszysz ryzyko wtórnego transportu. Hulajnoga łatwo ulega uszkodzeniu podczas transportu wtórnego, a czas naprawy wynosi 3-4 tygodnie. Dodatkowo, jeżeli nasza kontrola wykaże, że pojazd został uszkodzony z Twojej winy, poniesiesz koszt naprawy poniesiony przez osobę, która spowodowała szkodę. Konkretny koszt ustala inżynier utrzymania ruchu, czekamy na odpowiedź, pozdrawiamy.