anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
Black_friday
#1 Nowicjusz#

Czy wiadomo kiedy zostanie uruchomiony paczkomat RAD01M ?

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
InPost
Ekspert InPost

@Black_friday 

Działanie paczkomatu RAD01M jest aktualnie weryfikowane przez odpowiedni dział w naszej firmie. Na tą chwilę nie znamy przewidywanego terminu ponownego uruchomienia paczkomatu. Dokładamy wszelkich starań, aby stało się to możliwie jak najszybciej. Jeśli czas na odbiór przesyłki z paczkomatu dobiega końca proszę o kontakt z naszą infolinią z podaniem numeru przesyłki. Czas odbioru zostanie przedłużony. 

Przepraszamy za powstałe utrudnienia. 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
larus
#7 Wielbiciel#

Witam.

Czy coś wiadomo o statusie paczkomatu STS04N ? Mam 2 paczki do odbioru, a rano koło 8 przyszła wiadomość o niedostępności. Jutro rano kończą się 48h na odbiór i pewnie nie zdążę 😞

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
InPost
Ekspert InPost

@larus 

paczkomat STS04N jest tymczasowo niedostępny.

W takim przypadku czas na odbiór przesyłek jest blokowany. Po ponownym uruchomieniu paczkomatu zostanie wysłana wiadomość informująca o możliwości odbioru przesyłek.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszym BOK. Sprawdzimy status przesyłki i czas odbioru. 

Dostępne kanały kontaktowe:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

 

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy. 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
nunek122
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry @InPost,

Czy paczkomat WRO27M zostanie dzisiaj uruchomiony ponownie? Od wczoraj nie działa, a mam mieć dzisiaj doręczenie w tym paczkomacie. 

Czy przesyłki dotrą do innego paczkomatu czy tego docelowego?

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
InPost
Ekspert InPost

@nunek122 

 

dziękujemy za zgłoszenie.

Aktualnie trwa weryfikacja działania paczkomatu. Informujemy, że do czasu przywrócenia poprawnego funkcjonowania paczkomatu został on wyłączony z sieci aktywnych paczkomatów. W takiej sytuacji przesyłki, które zostały zamówione do tego paczkomatu powinny zostać przekierowane do innego pobliskiego paczkomatu. 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszym BOK. Prosimy przygotować numer przesyłki. 

Dostępne kanały kontaktowe:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

 

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy. 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
nunek122
#7 Wielbiciel#

Witam ponownie. 

@InPost Paczkomat WRO27M z tego co widzę działa już od dłuższego czasu, choć dalej nie mogę go wybrać podczas wyboru dostawy, pozostają mi tylko inne pobliskie paczkomaty.

Kiedy zostanie on uruchomiony do normalnego użytku?

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
InPost
Ekspert InPost

@nunek122  Obecnie podejmujemy działania mające na celu jak najszybsze przywrócenie maszynie pełnej funkcjonalności. Obecnie korzystanie z niej nie jest jeszcze możliwe.
Gdy Paczkomat zacznie pojawiać się na liście dostępnych maszyn, oznaczać będzie, że został on ponownie udostępniony dla Klientów.
W imieniu firmy przepraszamy za utrudnienia.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
juska14
#7 Wielbiciel#

Witam @InPost,

NDM01A nie działa , mam 3 uwięzione przesyłki, a Państwa konsultanci na infolinii odpowiadają, że nie mogę ani odebrać przesyłek ani przekierować, do innego paczkomatu , bo nie mogą Państwo otworzyć paczkomatu mechanicznie. Do tej chwili nie przywróciliście maszynie pełnej funkcjonalności. Wysyłacie powiadomienia, że jest już paczkomat sprawny, a gdy idę 6 raz odebrać paczki to okazuje się inaczej... Na paczkomacie jest kartka, że paczki zostały przekierowane do innego paczkomatu NDM03, ale tam również paczek nie ma... Wprowadzacie umyślnie w błąd konsumenta i nie wskazujecie konkretnie terminu naprawy maszyny, ani nie podejmujecie działań by przekierować oczekujące od wielu dni paczki gdzie indziej. Nie proponujecie rozwiązania tej sytuacji ani rekompensaty za stracony czas Klienta.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

@juska14 Ale po co Ty się szarpiesz z InPostem? To sprzedawca odpowiada za przesyłkę względem Ciebie, także za wszelkie nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika, czyli jego podwykonawcy. Jeżeli nie możesz odebrać przesyłek, złóż pisemną (mailem) reklamację sprzedawcy i domagaj się ponownego, skutecznego nadania na jego koszt lub zwrotu całej wpłaty. Sprzedawca jest dla Ciebie stroną umowy, nie InPost, zarówno jeśli chodzi o zakup towaru jak i jego dostarczenie - ze sprzedawcą zawierałeś umowę, nie z InPost.

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/

Jeżeli sprzedawca będzie Ci stwarzał problem, otwórz Dyskusję i poproś w niej o pomoc Allegro.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
kjelon
#7 Wielbiciel#

Paczkomat w Warszawie na Racławickiej 10 nie działa 5 dzień. Mam w nim 6 paczek. Oczywiście na infolinii nie wiedzą, kiedy zostanie uruchomiony. To jest skandal i kpina. Ta firma jest niepoważna. 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
InPost
Ekspert InPost

@kjelon 

Na chwilę obecną korzystanie z Paczkomatu nadal nie jest możliwe. Aktualnie prowadzone są działania mające na celu jak najszybsze przywrócenie maszyny do pełnej sprawności.

W imieniu firmy przepraszamy za powstałe utrudnienia oraz wydłużony czas oczekiwania na odbiór.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost NIE MACIE PROCEDUR ! to jest problem. Paczka/ki powinna być wyjęta nastepnego dnia po awarii i przekierowana. A nie leżakuje 5 dzień. Przekazanie paczek, a naprawa to dwie różne rzeczy. A jak tam są rzeczy potrzebne "na zaraz"? na wyjazd? z krótką datą przydatności?...

@nat_not A co jeżeli Kupujacy wystawi negatywa za przekroczenie czasu dostawy?

_______
BRÓSLI
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
nat_not
Moderator
Moderator

@pinsplash Dopiero kiedy faktycznie do tego dojdzie, będziemy mogli się odnieść do zaistniałej sytuacji. Tego typu przypadki są rozpatrywane indywidualnie.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

Idź do rozwiązania
kjelon
#7 Wielbiciel#

@pinsplash Mija 6 dzień, paczkomat oczywiście dalej nie działa. Najgorsza jest w tym wszystkim bezsilność. Polityka firmy wygląda następująco - "nie działa, nie wiemy, kiedy zadziała i co nam Pan zrobi?". Przecież ktoś odpowiedzialny za naprawę na pewno jest w stanie podać choćby przybliżony termin. Ale po co, jak klienta można olać. Nie mówiąc o tym, że paczki powinny zostać wyjęte i przekazane do innego paczkomatu albo dostarczone pod drzwi. Oczywiście na żadną rekompensatę od InPostu, gdy paczkomat zacznie działać (choć tracę już wiarę) też nie można liczyć. Tym się powinien zainteresować UOKiK, bo z tego, co czytam na forach, to są ich regularne praktyki.

Odpowiedz
Ładowanie...