Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dokonałem zakupu przedmiotów z płatnością BLIK, potwierdzenie płatności wykonane zostało poprawnie, jednak po stronie Allegro, płatność oznaczona została jako zakończona z błędem. Pieniądze zostały pobrane z konta.
Zakup: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/ef62fede-c0e7-3b0c-91f7-2314c117c3c5
Identyfikator płatności: 00471893-3e7c-11ee-b7d9-6dab76693bcd PayU BLIK REF 75565210886
Opłaciłem ponownie ten sam zakup, tym razem bez błędu, ale pośrednikiem był Przelewy24 a nie PayU.
Proszę o informację jak skorygować podwójnie pobraną opłatę i dostać zwrot pieniędzy.
@crashcrashcrash jeśli płatność się nie powiodła, to środki wrócą na Twoje konto automatycznie w ciągu 3 dni roboczych 🙂 Gdyby tak się nie stało, to prześlij proszę potwierdzenia obu płatności na adres spolecznosc@allegro.pl w wiadomości, podaj proszę link do tego wątku.