anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd płatności BLIK przez PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
crashcrashcrash
#7 Wielbiciel#

Witam,

Dokonałem zakupu przedmiotów z płatnością BLIK, potwierdzenie płatności wykonane zostało poprawnie, jednak po stronie Allegro, płatność oznaczona została jako zakończona z błędem. Pieniądze zostały pobrane z konta.

Zakup: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/ef62fede-c0e7-3b0c-91f7-2314c117c3c5

Identyfikator płatności: 00471893-3e7c-11ee-b7d9-6dab76693bcd PayU BLIK REF 75565210886

 

Opłaciłem ponownie ten sam zakup, tym razem bez błędu, ale pośrednikiem był Przelewy24 a nie PayU.

Proszę o informację jak skorygować podwójnie pobraną opłatę i dostać zwrot pieniędzy.

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@crashcrashcrash jeśli płatność się nie powiodła, to środki wrócą na Twoje konto automatycznie w ciągu 3 dni roboczych 🙂 Gdyby tak się nie stało, to prześlij proszę potwierdzenia obu płatności na adres spolecznosc@allegro.pl w wiadomości, podaj proszę link do tego wątku. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów